Gazpacho

Přivolejte si ještě dnes trochu léta s touto raw zeleninovou polévkou. 🌼


Budeme potřebovat:
  • 3 velká rajčata
  • 1 šalotku
  • 1/2 okurky
  • 1 papriku libovolné barvy
  • 2 lžíce olivového oleje
  • 100 ml vody
  • lžička balzamikového octa
  • sůl, pepř a cukr na dochucení
  • čerstvá bazalka
  • zakysaná smetana
  • bagetka
Postup:
1) Zeleninu a šalotku nakrájíme na středně velké kostky.
2) Zalijeme trochou vody, osolíme a rozmixujeme dohladka.
3) Dochutíme octem, cukrem a pepřem a dáme do lednice vychladit.
4) Podáváme se zakysanou smetanou, lístky bazalky a pokapané olivovým olejem s pečivem.



Také jste dnes začali semestr? Probudili jsme se do pošmourného a líného rána, takže jsem byla celkem vděčná za svoji včerejší přípravu. Přivezla jsem si na koleje ovesné lívance, které stačilo jen hodit na půl minutky do mikrovlnky. Pro mě s burákovým máslem a marmeládou, pro přítele s marmeládou a řeckým jogurtem s trochou moučkového cukru - mňam. Rychle ranní kávičku, sbalit se utíkat na první přednášku. Doufám, že to takhle pohodově budeme zvládat celý rok. 

Přeji všem úspěšný semestr a nenechte si zkazit počasím dobrou náladu! Určitě napište, jak vypadalo Vaše dnešní ráno.

Co říkáte na polévku Gazpacho? Už jste ji někdy ochutnali? A najde se mezi vámi znalec seriálu Red Dwarf?😈

2 komentáře:

  1. Miluju gazpacho, mňam! Je fakt, že teď už na něj mám menší chuť než v létě, ale asi bych si dala říct, kdyby mi ho někdo strčil pod nos :)

    Přeji Ti úspěšný semestr, nám dálkařům to začne až o pár týdnů později.

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: