Chai Latte pro podzimní večery | VIDEO

Vítám vás u dnešního článku.
Vůbec se mi nelíbí, že příroda letos zapomněla na klasické babí léto a bez obalu na nás vychrlila zimu a déšť. Nejsem totiž jeden z těch melancholických obdivovatelů podzimu. Na studených ránech a krátkém dni moc pozitiv nenacházím, ale pár jich tu skutečně je:
1. Prodává se burčák, 2. Teplá kaše po ránu příjemně zahřeje a 3. K podzimnímu počasí patří sezónní nápoje a jídla.

Zastavila bych se nejradši u burčáku, ale raději splním svůj původní plán. Přichystala jsem si pro vás video recept na Chai Latte! Ano správně, mimo klasického psaného návodu jsem natočila i své první video. Ještě má spoustu much, které mi doufám odpustíte a poradíte, jak se zlepšit!




Chai Latte
Na porci pro dva budeme potřebovat:
  • 2 hřebíčky a 2 zrnka kardamomu
  • 2 šálky vody
  • 1 tyčinku skořice
  • 1/4 lžičky mletého zázvoru
  • 1/4 lžičky muškátového oříšku
  • 2 čaje English breakfast
  • 1 lžička hnědého cukru
  • 1 lžička vanilkového extraktu
  • 1 šálek mléka (rostlinného či kravského)
  • 2 lžičky medu
Postup:
Vodu nalijeme do malého hrnce, přidáme čaj, koření a vanilkový extrakt. Po zahřátí přilijeme mléko a přivedeme k varu na pár minut. Následně stáhneme z plotny, vyjmeme čaj, koření a přelijeme do šálku. Po mírném vychladnutí osladíme medem. Dobrou chuť!




Za dnešní recept mockrát děkuji své kamarádce Lence, která mě ho naučila před dvěma lety!



Líbilo/nelíbilo se vám video? Co byste mi poradili? 
A co je váš oblíbený nápoj na podzimní večer (krom vína)? 

Blog najdete i na FacebookuInstagramuBloglovin a YouTube!
Mějte se krásně,
Vaše Štěpánka 💕

3 komentáře:

  1. Zrovna jsem napsala článek o tom, jak je super popíjet čajík v tomto podzimním čase... takže super, díky za další tip ! :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  2. Receptík si hned zapisuji a vyzkouším, mňam :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: