Nejhorší fotky z "votoče"



Jsou lidé ještě normální? 
Občas si člověk říká, jestli to ten druhý myslí opravdu vážně. U těchto fotek, které bych vám ráda ukázala, je to víc než na místě. Kam dali rozum? Jeden klad to ale má, můžeme se upřímně zasmát... :D

Exemplář č. 1 : Matka na mateřské na plný úvazek.
Nepořádek může být dobrou kulisou, ale ani já,
a to jsem pořádný kus "bordeláře", nedokážu udělat takový
"čurbes".  Tenhle outfit by měly vidět všechny
fashion blogerky.
Exemplář č. 2: Paní "Mojeprsažijívlastnímživotem"
Docela jsem se lekla...

Exemplář č. 3: "proboha už je to tu zase"

Exemplář č. 4: Tak tohle je chuťovka.
"Hezké dveře!:)"

Exemplář č. 5: apple máme, tetování máme, ale rozum asi ne...

Mě to pro dnešek stačilo... :D A co vy si o tom myslíte?☺

Komentáře

  1. Snad se nebudeš zlobit. Ráda bych tě i ostatní pozvala na moje stránky - www.lucieruzickova.blogspot.cz, kde jsem dnes zveřejnila nový článek s názvem News in my closet: january. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejejej, ani se nedokážu rozhodnout, co je nejhorší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je něco :) nikdy jsem na nic podobného nenarazila :/// to už snad není možné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je lepší o tom nevědět :D ale aspoň se člověk příště něčemu takovému sám vyvaruje :) Doufám, že se neozve ani jedna z těch slečen.. :D

      Vymazat
    2. No to doufej :) ale opravdu nechápu jak tohle může někdo zveřejnit :)

      Vymazat
  4. No tak já nechci být zlá, ani se moc nepohoršuju, ale někteří lidé nemají žádnou, ale vůbec žádnou soudnost, ale ani úctu k sobě.. To je tragédie :D Ale musím Ti říci, moc jsem se pobavila :) Budu ráda, když ti si ke mně přijdeš také něco přečíst :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře! :) (že ses pobavila) to, že nemají soudnost je tragédie :D No jasně, ráda se podívám..jdu se hned mrknout :)

      Vymazat
  5. Tak to mě opravdu pobavilo! :D Nejvíce se mi, s prominutím hnusí ta 4. fotka. Opravdu nechápu, kdo by si tento sexy kousek koupil. :D Fujky....

    http://balunka8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nikdo :D já být chlap, tak se leknu a uteču!

      Vymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Oblíbené příspěvky