Ořechové muffiny s čokoládou

Pokud i vy milujete tyto roztomilé malé dortíčky, rozhodně neopomeňte můj recept - Ořechové muffiny s hořkou čokoládou. Hotové jsou za pár minut a nedají skoro žádnou práci! Výborně se hodí na všechny příležitosti (party, desert, svačina) a sami si vyberte, zda je připravíte v silikonových formičkách, papírových košíčcích nebo v teflonové formě vyložené pečícím papírem (popis zde). Možností je spousta! Ač se mi zdá nejlepší poslední varianta, dnes jsem vzala zavděk svými barevnými silikonovými formami a trochu se mi to vymstilo. Některé jsem naplnila až po okraj a poté mi v troubě vytekly. Vy buďte šikovnější! ☺





Budeme potřebovat: 
1,5 hrnku hladké mouky (jakýkoliv druh)
0,5 hrnku tekutého tuku
0,5 hrnku cukru/medu/melasy
0,5 hrnku namletých vlašských ořechů
2 vejce
1 hrnek mléka
1 polévková lžíce jedlé sody
1 špetka soli
1 vanilkový cukr
1 tabulka hořké čokolády
mandlové hoblinky na posypání

Postup:
Jak už jsem zmínila, muffiny patří k nejjednodušším moučníkům a tak je příprava velice jednoduchá. Smícháme mouku, sodu, ořechy, sůl, cukry -> promícháme a poté přidáme vejce, mléko a tuk. Znovu promícháme a přidáme nakrájenou čokoládu. Těstem plníme připravené formičky.

Pečeme po dobu 25 minut při teplotě 200°C.




Další mé recepty na muffiny:
corculum.blogspot.cz/muffiny-s-coca-collou-marshmallow
corculum.blogspot.cz/čokoládové-s-mandlemi
corculum.blogspot.cz/kysane-zeli-v-muffinech

Přeji hodně štěstí při pečení a hezkou jarní náladu! ♥

Komentáře

  1. To jsou fešáci, hned bych jeden uzobla k snídani. Ehm, co jeden.. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to velcí sympaťáci! :))) nikdy nevydrží dost dlouho.. :D

      Vymazat
  2. mmm mňam! já je taky ráda peču, jsou jednoduché a výborné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak :) a v jednoduchosti je krása! :)

      Vymazat
  3. Jsou nádherné a určitě minimálně stejně dobře chutnají :) Těším se na další recepty!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to jsi mě moc potěšila! :)...

      Vymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Oblíbené příspěvky