GIVEAWAY n#1 Ideální rande

Milí, drazí čtenáři a čtenářky!
Za všechny vaše krásné a povzbuzující komentáře bych vás ráda odměnila. Moc si vážím toho, že moje články někdo čte a postupně si blog našel své publikum. Nikdy jsem si nemyslela, že mě vařit začne bavit ještě více než dřív! Proto dnes (24.8.2014) zahajuji svou historicky první give away a doufám, že se vám ceny budou líbit. Vybrala jsem nakonec něco, co se hodí každému a s tématem jídla úzce souvisí.

Co tedy můžete vyhrát? Stylovou italskou chňapku s magnetem a poutkem, proti tomu vlasteneckou - českou vařečku (z Říčan), balíček couscousu, světlé a loupané pohanky a silikonovou formu na pečení ve tvaru jehličnanu. Vše je samozřejmě nové! Odolala jsem pokušení je vyzkoušet (bylo velké...:D) a tak budete první, kdo v nich bude péct a ochutnávat. :)




Pokud se chcete do soutěže zapojit, ať jste dlouhodobým čtenářem, nebo nováček, musíte splnit následující podmínky:
LEGENDA:
podtržené = povinné
kurzívou a malým písmem = dobrovolné 
  • být pravidelným čtenářem blogu (follower)
  • pocházet z ČR
  • sledovat blog i na ostatních sociálních sítích (pinterestu, instagramu, blogerky.cz, bloglovin, atd.)
  • sdílet give away na svém blogu
Jak soutěžit: 
Napište do komentářů jméno, pod kterým Corculum foodblog sledujete, svůj aktuální e-mail a váš recept na ideální rande. Kam jít, s kým a jak trávit čas? Můžete vymyslet naprosto cokoli.

Nejvíce zvědavá jsem právě na poslední jmenovanou věc! Recepty jsou moje parketa. :D Jaké bláznivé a romantické nápady máte? 

Soutěž bude probíhat následujících pár týdnů a ukončím ji 20. září 2014. Vyberu několik nejoriginálnějších komentářů a z nich se bude následně losovat lístečkovou metodou. Ano, jako ve středověku. :D Prosím, dbejte na to, abyste splnili podmínky. Bylo by mi líto, kdybych někoho musela ze soutěže stáhnout. Osobně nemám moc ráda, když se po soutěžících chce pomalu i vytetovat si adresu url na čelo. Z toho důvodu je veškeré sdílení a sledování na dalších stránkách pouze dobrovolné. :)

Nezbývá mi, než popřát Vám mnoho štěstí a těšit se na jistě zajímavé komentáře,
Vaše Corculum♥

Mimoni nakonec nic nepokazí! :D

Komentáře

  1. Děkuju za pozvání :) Sleduju jako Martina, tuším, ale jistá si nejsem :/ Každopádně sleduju! :D
    A co se týká ideálního rande, budu nudná... Přítel, večeře, kino, postel <3 :D
    E-mail: SmalclovaMartina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    sleduji Tě jako Hana Květoňová. A ideální rande? Určitě ne kino, ale něco více kontaktního. Takže v mém případě procházka večerní Prahou/městem, zakončená skleničkou dobrého vína v hezké restauraci :-) Hezké rande taky bylo, když jsme šli péct dýňový koláč :-D

    Kveha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj nevím jak přesně se jemnuji na googlu ale zřejmě něco jako NynyM :D Zacvičila bych si v posilovně s jeho pomocí, po sprše společně vypila protein po cestě slunečným parkem, kde by jsme si udělali piknik v trávě a nakrmili naše vyhladovělý pupky :P A klidně se tam válela až do soumraku, pak třeba letní kino a šup do postýlky hajat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda se zúčastním soutěže, tvůj blog se mi moc zalíbil a jsem ráda, že jsem na něj natrefila. Sleduji přes GFC jako dajens a ideální rande si představuji následovně: procházka nějakým romantickým místem, výborná večeře v restauraci. Poté se jít někam zatančit a společně se ploužit na parketu. Samozřejmě hodně záleží na společnosti, ve které se člověk nachází, to je nejdůležitější :-)

    reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj super blog jsem ráda že jsem na něj narazila sleduji jako:
    Kleer B
    Kler.b@seznam.cz

    Jinak můj recept na ideální rande je ..Zajít si s mým milovaným přítelem do nějaké skvělé restaurace na oběd nebo na večeři po vynikající večeři ještě lepší moučník :D A poté nějaká podvečerní romatická procházka městem nebo posezení v parku a konec doma u vínečka pohodaa <3

    Jinak tě zvu k nám na blog kde taky právě probíhá GIVEAWAY
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná soutěž, už teď závidím tomu, kdo jej vyhraje :) Mě štěstí nikdy nepřeje:)
    Ale proč jej nezkusit. Vše splněno, sleduji tě jako Lucka S. a i pod mým blog. Facebookem ;)
    E-mail: lucie.syslova@seznam.cz
    A to rande? :) No nebudu možná originální, ale jelikož jsem zastánce toho, že obyčejné věci bývají ty nejkrásnější, určitě bych měla jasno, romantika v přírodě, popř. nějaké útulné čajovně, procházka, samota, les, příroda a společný večer... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, díky za pozvání, sleduji tě jako Lenka, email: lenka.reindlova@centrum.cz, ideální recept na rande? Bude doufám v sobotu, já, manžel,naše dvě děti a můj foťák-zábava, kapely, pohoda na Kryštof kempu v Plzni :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, tak i já se zapojím. :) Vše splněno, sleduji jako Alena Annie Yatsenko.
    email: alena.yatsenkova@seznam.cz
    Mě vlastně úplně běžná rande nikdy moc nebavila a vždy vymýšlím alespoň malé ozvláštnění. Nejdůležitější pro mě, na ideálním rande je, aby byl prostor k povídání, nějaké zajímavé okolí a aby zůstaly jedinečné vzpomínky. Takže co takhle dát si výstup na nějakou zajímavou horu nebo zajít na zajímavé místo a potom se kochat výhledem při pikniku? Nebo si dát v zimě rande na sjezdovce a pak si spolu zajít na hrnek horké čokolády a misku dobré polévky?
    A omlouvám se za román, ale také se mi vybavilo jak si přítel udělal kurz a vzal mě rybařit na řeku v obrovských gumových kalhotách a i to bylo pro mě nezapomenutelné ideální rande. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Štěpánko.
    Sleduji Tě jako Šálek snů....
    ...a pořád si lámu hlavu s tím ideálním rande. Takže: pokud by to bylo první rande, brala bych: posezení u dobré večeře ve vybrané restauraci, divadlo a pak ještě drink... NIC VÍC :)
    A pokud by to bylo rande s mým současným milovaným drahým :), určitě bych mu připravila nějaké překvapení - tajný výlet kamkoliv. Ideálně si odskočit do oblasti Champagne....
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji jako Lenka Ungrová. :)
    A ideální rande je pro mě hlavně to, kde budeme ve dvou. Takže má jediná priorita je, aby můj protějšek dorazil. :D Jinak nejsem moc večeřový a kinový tip, takže bych radši jela někam na výlet nebo jen piknikovala někde v parku. :)
    email: ungrovalenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoji, sleduji jako Eve.
    Jelikož jsem introvert a nemám úplně ráda typické kafíčkování nebo večeři naproti sobě s někým koho sotva znám, vybrala bych třeba golf nebo nějakou takovou aktivitu u které se člověk něco nejen naučí ale i zasměje, je téma k povídání a i tak trochu sblíží :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za pozvání a ráda se zúčastním.
    Sleduji tě jako Hošanda.
    Procházka přírodou zakončená u zapáleného krbu se skleničkou vína.
    castice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda že nie som z čiech :) hneď by som sa zapojila :)) pekný blog pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ráda se zůčastním tvé první giveaway. Sleduji jako Martina Škutková barabasca.made@gmail.com.

    Své ideální rande :-D. Jelikož jsem už vdaná, tak rande mám už jen s manželem ;). Ale to první bylo opravdu originální. Měl za mnou přijet na návštěvu (jel kvůli mě 150km). Den předem jsme měli rozlučku s kolegou z práce, takže jsem mu večer psala aby přijel o 2 hod později. Nějakým záhadným způsobem sms nedorazila o on dorazil když jsem byla ještě řekněme indisponovaná. Takže jsem se nějak probrala, dala sprchu, uklidila a on mezitím čekal ve městě asi hodinu :-D (byl říjen). Pak mi ujel autobus, takže jsem šla do města další čtvrt hodiny pěšky, aspoň jsem se trošku na tom vzduchu probrala. Viděli jsme se na živo poprvé a jak sám říká do dnes moc jsem se mu líbila :-D (i s tou opičkou na zádech). Měli jsme domluvený výlet na Ještěd, tak jsme se před tím posilnili česnečkou-ideálně. První třetinu výšlapu jsem byla asi skoro zelená, ale vzduch mi dělal dobře. Pak na mě vybalil svačinku, kterou pro mě udělal a mě se udělalo lépe :). Na Ještědu jsem ho pozvala na oběd za skoro všechny stravenky které mi ještě zbyly. Nu a zůstal u mě až do pondělí, jel rovnou do práce. ;) Z výletu na sever onemocněl a já mu další víkend jela uvařit bramboračku, ale to už do Prahy, kam se zrovna přestěhoval. A přesto ho tohle parádní rande neodradilo, vzal si mě a jsme spolu moc šťastní. Romantiku mám každý den :).

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju jako czokies :)
    Ideální rande? Záleží, jestli s tím dotyčným jdu poprvé nebo už spolu nějakou dobu jsme. Zítra jdu s přítelem do indické restaurace. Oba milujeme cestování a sebe (navzájem samozřejmě .)) ), takže jsem vymyslela, že si zajdeme na rande s velkým R - řekla jsem mu, že se zítra v určitej čas sejdem na určitým místě a půjdem na jídlo a dáme si drobný dárky. Vybrala jsem dokonalou indickou restauraci, udělala rezervaci, požádala jsem o svíčky, navíc prostředí celé restaurace je romanticky tlumeně osvětlené. Domluvili jsme se, že přijdem fakt fešně oblečení, žádný džíny a triko. Mám pro něj vlastnoručně vyrobenej dárek a nějaký sladkosti :) Tak třeba tohle je pro mě nápad na dost dobrý rande :)) (jo, samochvála trochu smrdí...) :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě štěstí nikdy nepřeje:)
    Ale proč jej nezkusit, je to krásná giveaway!;). Vše splněno, sleduji tě jako Lucka S. a i pod mým blog. Facebookem ;)
    E-mail: lucie.syslova@seznam.cz
    A to rande? :) No nebudu možná originální, ale jelikož jsem zastánce toho, že obyčejné věci bývají ty nejkrásnější, určitě bych měla jasno, romantika v přírodě, popř. nějaké útulné čajovně, procházka, samota, les, příroda a společný večer... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, děkuji za pozvání. Máš moc zajímavé recepty a giveaway je také zajímavá, hlavně ta chňapka je úžasná!!! Mě se v kuchyni stále povaluje velikonoční :D
    Sledují jako Evička Klásková a jako ideální rande bych viděla pouť. Milují totiž kolotoče, jen to stále ještě nikoho nenapadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  18. A ještě email: klasecek07@gmail.com :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný balíček! Sleduji jako lenushenka a ideální rande? Jelikož jsem maminka dvou dětí, tak ideální by byl jeden večer bez dětí - jen s mužem - dobrá večeře, kino, sklenička vína...až jsem se teď zasnila :D A zpět do reality.
    Pěkný blog, líbí se mi tady!
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduju jako theMonica cz (slahorova.m@gmail.com) a i když jsem na rande nebyla už dlouho, v mém případě by ten ideál byl následující: dobrá večeře, procházka a hlavně žádné dlouhé ticho :)

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za pozvání do giveaway, nalákala si mě na tu pečící formu se stromečkem, muffinové těsto do ní padne jako ulité a muffiny jsou moje specialitka :-) Ideální rande by neměla být žádná klasika jako kino, večeře, procházka, ale rande s velkým R. Na film, do restaurace či na procházku chodím s přítelem běžně. Takže takové ideální Rande by mělo obsahovat nějaký výlet, ať už autem, vlakem, busem. Pro představu řekněme autem, oba dva si zpíváte nějaké pecky v autě jako puberťáci, přestože už Vám je přes dvacet let, dojedete do bodu A nebo bodu B, kde poznáváte místní krásy (ať už krásy přírodní, architektonické, zahraniční nebo městské) den a večer zakončíte ochutnávkou místních vín, či piva (co je pitelnější :-)) s nějakými dobrůtky a večer po společné sprše padnete za vlast do postele v nějakém malém útulném a čistém penzionu po skvělém sexu, který trval dostatečně dlouho na to, abyste vystřížlivěli :-) Snad jsem někoho nepohoršila :-)

    OdpovědětVymazat
  22. zapoměla jsem ještě dodat mail (sourkovav@gmail.com), p.s. sleduji i na instagramu jako travelbookandcookbook

    OdpovědětVymazat
  23. Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com
    Mimochodem krásná GA, výhra by se mi hodila, protože budu mít brzy první vlastní domácnost. :) A ideální první rande? Hlavně s ideálním protějškem, asi by mi tolik nezáleželo na tom, kam bychom šli! Každopádně je pravda, že by mě lákalo něco trošku "zakázaného" - třeba střecha nejvyšší budovy ve městě nebo zavřená budova, kde údajně straší. A hlavně bych se ho zeptala na ty tři otázky, které vymysleli vědci - prý se podle jejich odpovědí pozná, jestli to bude ideální partner na život. A ty zní: "Máš rád horory? Už si někdy navštívil/a zcela sám/sama cizí zemi? Nebyla by to sranda, vzdát se všeho a žít na plachetnici?" Možná je to prkotina, ale vážně bych tenhle experiment ráda zkusila, jestli je na tom něco pravdy :)

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji jako Apolena Pavlíčková, doufám teda! :D apolena.pavlickova@gmail.com
    A rande.. asi budu znít děsně neoriginálně, ale za mě vítězí dlouhá procházka, ať už kolem řeky, parkem, nebo se jen tak potulovat městem. A následně někam na skleničku dobrého vína. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Oblíbené příspěvky