Bláznivý wishlist

Při brouzdání po internetu mi občas cvrnkne do nosu opravdu něco EXTRA. Tahle (pozor) ručně háčkovaná vlněná čepička na vařená vejce snad rozesměje každého. Úplný Zach Galifianakis z Pařby ve Vegas. :D Vidíte ho tam také?
Vždycky jsem si myslela, že mít vařená vejce k večeři je tak trochu nuda! Vejce teď má hezčí čepičku než já...

K dostání na: ZOOT
Cena: 129 Kč

Takhle si hoví klasik... Tedy hned několik absolutních klasiků! Sex, čaj a Rock 'n' Roll je novodobá kombinace na čaj o páté. :P

Pro mě osobně ideální párty drink. :D

Kam zamířit? Zoot
Cena: 259 Kč

Tady si asi ještě na slevy počkáme...



Není to inhalátor ani kapesní zapalovač, i když k tomu druhému má celkem blízko. Zkuste hádat!

Pozor, následuje spoiler. :D

Jedná se o flambovací pistoli na Creme bruleé! Na to se už dlouho chystám... Bohužel prozatím nemám ta správné keramické misky a ani tenhle roztomilý mini-hořák.
Funguje to na tužkovku nebo malou hodinovou baterku?

K dostání na: 4HOME
Cena: 149 Kč


Nikon nebo Canon?
Ten na 350 ml horké kávy po ránu, prosím. Stejně postupně fotím mnohem radši mobilem, který je stále po ruce!

Originálnější termosku jen těžko seženu. Zkusím počkat do dalších Vánoc. O:)

Obchod: Originální dárky
Cena: 399 Kč

Tady asi někdo byl při tom, když vytahuji svačinu z kabelky...

Popravdě mě již několikrát napadlo koupit si optimálně dlouhou krabičku, ale tohle je vtipná novinka. Plastový obal na banán. A ne, není to vtip. I když mně by takový dárek rozesmál. :D

Dá se to koupit na: Originální dárky
Za částku: 92 Kč


V originálních dárcích jsou nějak zatížení na banány... Pokud znáte jednu z fitness blogerek, které tak rády snídají ovesnou kaši s banánem a arašídovým máslem (taky mi to chutná), tohle udělátko by jí ušetřilo ráno pár vteřin spánku. A to je každá minuta navíc dobrá!

K sehnání taktéž na: Originalni darky
Cena: 45 Kč








Který z mých nápadů se vám líbil/ nelíbil nejvíce? Chtěli byste takový dárek dostat? 
Mockrát děkuji za přečtení článku a případný komentář! 
Mějte se krásně, 
Vaše Corculum♥

Komentáře

  1. Jako dárek uplně super, ale sama bych si to asi nekoupila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já možná pro pobavení návštěvy.. :D Ale, kdo ví. Třeba by maminky pro svoje děti chránič banánu ocenily. :D

      Vymazat
  2. Tak tohle jsou super dárky a věcičky :* pobaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to nečte někdo, koho znám! Abych za chvíli nepsala, jak oblékám svá vařená vejce. :D

      Vymazat
    2. :D ta čepice na vajíčko je luxusní! :D :)) Zaujaly mě ale všechny tyhle blbinky, mám ráda srandu kdekoli, tak proč ne u jídla? :)

      Vymazat
  3. Ten kráječ na banány je výborný a mně by se rozhodně hodil! :-)). Super blog, hned jdu na bloglovin odebírat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně. Ale styděla bych se ho před někým vytáhnout. :D Mockrát děkuji, jsi milá! :)

      Vymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Oblíbené příspěvky