Recenze - FUNKČNÍ ŽVÝKAČKY

Není tomu tak dávno, co jsem se spojila s firmou XDGum a rozhodla se pro Vás napsat recenzi ohledně jejich zajímavé novinky. Jedná se o funkční žvýkačky. Slyšeli jste o nich? Zní to skoro jako tajné zaklínadlo. Co si pod tímto termínem představit a k čemu vlastně slouží, se dozvíte o několik řádků níže a také na domovských stránkách XDGUM.
Přiznávám, že po žvýkačkách jsem donedávna sáhla pouze pro zlepšení dechu, zahnání mlsné chuti a reflexně, kdykoli jsem nalezla balíček v kapse nebo nabídl kamarád. Jsou zkrátka věci, které se neodmítají...
Nyní mi na seznam přibylo ještě: při sportu, relaxaci, učení a mnoho dalších. Udělala jsem ze sebe na pár týdnů pokusného králíka a vyzkoušela pět druhů speciálních funkčních žvýkaček na vlastní kůži.




Co jsou funkční žvýkačky?
Jde o doplněk stravy složený z přírodních látek. Jsou obohacené o vitamíny, rostlinné výtažky a aminokyseliny působící pozitivně na náš organismus. Tvarem připomínají tablety léků, ale chutí i ostatními vlastnostmi jsou zcela totožné s obyčejnými žvýkačkami. Stejně jako ony jsou slazené umělým sladidlem, tudíž mají minimální kalorickou hodnotu a nevzniká díky nim žádný zubní kaz.

Mají oproti těm obyčejným několik výhod. První, co mě na nich udivilo, byl netypický vzhled. Vypadají spíš jako vitamíny nebo léky, ale prakticky nejsme tak daleko od pravdy. Díky přidaným látkám pomáhají člověku v rozmanitých oblastech. Berou se jako doplněk stravy při aktivním sportu, psychické zátěži nebo například jako pomocník při hubnutí. Pro každého se něco najde.

Sama jsem vyzkoušela pět druhů, o nichž bych Vám chtěla povědět více. Přece jen, vlastní zkušenosti jsou nedocenitelné. Jsou to: Fitness L-Carnitine, Grazie Diet, Energy Drive, Anti-hlad Slim a Anti-stress L-Teanin.
Pro přehlednost jsem hodnotící poznatky shrnula stručně v bodech, aby si každý mohl rychle přečíst to nejpodstatnější. Stejně jako s ostatními doplňky stravy (DS) je nutné s ním zacházet s mírou. Neumím si sice představit množství potřebné k "předávkování", ale - jak řekl klasik - raději to doma nezkoušejte. DDD (doporučená denní dávka) je 10 kusů = 1 balení.

Kladné body:
  • podporují zdravý a aktivní životní styl
  • obsahují přírodní látky
  • snadno se užívají
  • mají mnoho variant, ze kterých si vybere každý 
  • nabízí chutné příchutě
  • mají minimální kalorickou hodnotu
  • vypadají atraktivně
  • zanechávají po sobě svěží dech
  • další kladné vlastnosti - u jednotlivých druhů



Výbava do fitka

"Obsažený L-Carnitine pomáhá spalování tuků při cvičení, zrychluje metabolismus a podílí se na budování svalů." Zkrátka ideální doplněk při fitness! Jestli chcete hubnout, zpevňovat tělo a získávat svalovou hmotu - jasná volba. Svojí pomerančovou příchutí mi vyhovovaly ze všech nejvíce. Jsou nejblíže obyčejným sladkým žvýkačkám, které jsou běžně k dostání.
  
Zelená při hubnutí

Jak již napovídá název, obsahují výtažek z keře Garcinie kambodžské. Tato rostlina snižuje chuť k jídlu a na sladké! Další složkou je L-Carnitine, který způsobuje rychlejší spalování tuků a pomáhá budovat svalovou hmotu. Vhodnou kombinací s tělesnou aktivitou dochází k hubnutí i nabírání svalové hmoty zároveň. Zn. Ideál. 

Místo šálku kávy

Osobně upřednostňuji buď kávu, zelený čaj nebo tyto stále přírodní žvýkačky, před energydrinky. Díky 50 mg kofeinu v každé pastylce zvýší vaši fyzickou a tím pádem i mozkovou aktivitu, což se před maturitou a o zkouškovém hodí. Plánuji si vzít poslední žvýkačku před maturitní písemkou na zbystření smyslů. Zatím potvrzuji její účinky při učení se biologie!

Strážce hladu

I Slim Anti-hlad obsahuje výtažky z keře Garcinie kambodžské, čímž potlačuje chuť na sladké a jídlo obecně. Pokud máte problém s přejídáním, obezitou a neustálými chutěmi, vyzkoušejte tento nenásilný způsob. Myslím, že minimálně za vyzkoušení to stojí. A pokud se myšlenkám na jídlo ani tak nevyhnete, vylepší Vám minimálně příjemnou peprmintovou vůní dech. 

Klid a pohoda

Štve vás kolega v práci, děti, rodina a potřebujete zklidnit? Další z řady žvýkaček obsahuje L-theanin a vitamin B12. Oba působí pozitivně na psychiku a společně zvyšují odolnost proti stresu. Vitamin B12 navíc ochraňuje nervové buňky před poškozením.


Moje fitness výbava:)

Závěrečné hodnocení: 
Po svých zkušenostech bych je rozhodně všem doporučila minimálně vyzkoušet. Líbí se mi nápad, provedení i chuť jednotlivých produktů. Známkováno jako ve škole: Originalita - 1, Chuť - 1, Složení - 1. Doufám, že se Vám recenze líbila a pokud máte nějaké otázky a nejasnosti, velice ráda Vám odpovím.

Tři ze tří srdíček!


Máte zkušenosti s těmito funkčními žvýkačkami? Líbí se Vám?
Určitě mi napište, jaký na to máte názor.

Vaše Corculum♥


Komentáře

  1. Nikdy před tím jsem o nich neslyšela. Jdu omrknout jejich web. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě :) ale ještě by mě zajímala cena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena jednoho balíčku je 89 korun, to je deset žvýkaček. :)

      Vymazat
  3. Tak to chci!!!!!! :-) nejen že skvěle vypadají, ale jestli mají i "funkce", které píšeš, tak jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. přijde mi to jako super nápad, díky za článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mockrát Vám všem děkuji za krásné komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o tom jsem ještě neslyšela, ale docela se mi to líbí.. přinejmenším mě to rozesmálo :)) :D Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé, ale trochu moc drahé, na žvýkačky... :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, je cena v porovnání s obyčejnými žvýkačkami vyšší. Nicméně věřím, že si i tak svoji klientelu najdou. :)

      Vymazat
  8. To jsou mi ale věci :-)
    Já bych brala ty žvýkačky Klid a pohoda.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Oblíbené příspěvky