Summer giveaway s Bohemia Olej

Krásný čtvrtek, přátelé!
Doufám, že si užíváte u bazénu a né jako já v práci. Naštěstí mě ale brigáda v kavárně opravdu baví. Plním si svůj tajný sen. :)

Aby bylo Vaše léto ještě hezčí, rozhodla jsem se vyhlásit novou letní giveaway. Společně s Bohemiaolej.cz jsme si pro jednoho ze čtenářů připravili malý balíček. Mnohokrát společnosti Bohemia Olej děkuji!

Co můžete vyhrát?

2 velké panenské za studena lisované přírodní oleje
Jedná se o 100% přírodní produkt z českých surovin od české firmy!
Tihle dva fešáci v kuchyni nemůžou chybět. :)

Jak na to?

-nic nového pod sluncem-
1. sledujte tento blog přes Google Followers (pravý sloupec)
2. klikněte na "to se mi líbí" na FB stránkách Bohemia Olej
3. budu ráda, když se připojíte i na FB stránky blogu :) -nepovinné- Můžete si pak přidat další komentář. 
4. napište mi do komentářů svůj e-mail, přezdívku, pod kterou blog sledujete a jméno na FB
5. Soutěž končí 26. srpna 2015





Jak si užíváte léto? Trávíte ho v Čechách, nebo v zahraničí? 
Budu se těšit na Vaše komentáře a přeji všem hodně štěstí! <3


Follow on Bloglovin

Komentáře

  1. Sú výborné len na Slovensku som ich zatiaľ neobjavila, keď som náhodou u Vás u susedov tak si donesiem. Teším sa od 17,8, som na Morave...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, abyste o ně mohla soutěžit, musíte splnit podmínky soutěže. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. I Vám děkuji za komentář, Péťo, ale příště prosím také dodržte pravidla a do komentáře připište svůj email a přezdívku pod, kterou blog sledujete. Takhle Vám nemohu komentáře uznat jako soutěžní. :(

      Vymazat
  3. Tyto oleje mám strašně ráda, ale neochutnala jsem ještě zdaleka všechny druhy:-)
    Proto bych moc ráda zkusila štěstíčko:-)
    Sleduji již dlouho - Lucka S., stejně jako FB (a i na blog FB changelucylife.blogspot.cz)
    lucie.syslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá giveaway! :)

    Mi.Mlc@seznam.cz
    Michelle M.
    Michaela Mlčúchová

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám další komentář za like na FB :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že máš brigádu, co tě baví. Oleje jsou skvělé a určitě bych pro ně našla využití. :-)
    GFC Genevra, FB Martina Lesová, genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tvůj FB taky sleduji jako Martina Lesová
    genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to vypadá perfektně.. na oleje jsem docela ujetá, takže bych je oba hrozně ráda vyzkoušela :) Jinak, ani bych bez téhle soutěže nevěděla, že máš taky fb stránky blogu a to by mě mrzelo! :-) Jinak věřím, že tě práce v kavárně baví. To musí být fajn :) Prázdniny si užívám hlavně u nás. Česko mám ráda a chci vidět každý kout :) Nakoukli jsme letos ale i do Německa a chystáme ještě přejet hranice do Polska. Nikam dál to letos nebude.. :) Ne, že bych na tvůj blog chodia jen kvůli soutěži, ale štěstí zkusím :-))

    Všechny body splňuji jako Skills of Art a email je skills-of-art@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsi se taky zapojila! :) V Čechách je krásně. Čím víc člověk cestuje, o to víc se utvrdí v názoru, že tady je DOMA a nejradši. :) Hodně štěstí! Š.

      Vymazat
  12. A jeden komenářík navíc :P :D Skills of Art, skills-of-art@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 1. komentář
    GFC Anetátor Anetátorový
    FB Aneta Riemerov*á
    mail je sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Kubaja.dostal@gmail.com
    Andrea Dostálová
    FB: Andrea Bosik Dostálová

    OdpovědětVymazat
  15. Uz sa zapojujem :).
    Zaujimave ze sa taketo oleje vyrabaju v cz. Vobec som o tom nevedela. Makovy olej som ani nikdy nevyskusala.

    karolinaazzaro@gmail.com
    karoina azzaro
    FB Karolina Azzaro

    OdpovědětVymazat
  16. Barnisinova@seznam.cz

    FB Leni Barni

    OdpovědětVymazat
  17. Ten makový bych rozhodně chtěla vyzkoušet! :D A když nevyhraju, kouknu po nich sama, ale proč nezkusit štěstí, žejo :D
    Sleduju jako Míša Charvátová :)
    mail: michaelacharvi@gmail.com
    FB: Michaela Charvátová :)

    OdpovědětVymazat
  18. A ještě druhý komentář za like na FB stránce! :P :D

    OdpovědětVymazat
  19. Oleje vypadají perfektně, musím zkusit i když nevyhraju :D
    Sleduji jako: Kateřina Špačková
    Mail: sparkofrandomness@gmail.com
    Jméno na FB: Kateřina Špačková / FB stránka blogu: Spark of Randomness (lajkovala jsem z obou)

    OdpovědětVymazat
  20. A druhý koment za lajk FB blogu :)

    Jsem ráda, že jsem si blogu všimla u Market Eat Run Love, protože máš pro mne docela aktuální téma :) začala jsem řešit složení jídla, brzy snad na blogu bude recenze na Život bez pšenice a Lahodně s Ellou (nedávno jsem udělala nálet do knihkupectví :D )

    Káťa-Spark of Randomness

    OdpovědětVymazat
  21. Ráda se zapojím do této GiveAway :) Makový a dýňový olej jsou pro mě docela novinky, jelikož jsem je nikdy nepoužila, ale co není může být. :D V případě výhry budu ráda za nějaký typ, jak tyto olejíčky využít. :)
    Email - chypre97@seznam.cz nebo anettwoznicka@gmail.com
    Přezdívka (jméno) - Aneta Woźnická
    Jméno na fb - Anett Woźnická

    OdpovědětVymazat
  22. A tady přidávám 2. koment za like na tvé facebookové stránce :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, tak já v olejích nejsem moc kovaná, jsem po x letech "klasického maminčina" vaření začátečník ve všech ohledech zdravé výživy a tyhle oleje bych teda rozhodně zkusit chtěla. Mimochodem, a zcela popravdě, přiznávám, že jsem o takovém makovém oleji ani neveděla...
    Hezké léto
    Ivča
    sleduji jako ivusse
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Na FB sleduji jako Ivana Schejbalová Drozdová

    OdpovědětVymazat
  25. Panečku, ty vypadají suprove! Zkusím štěstí tady, proc ne, ale určíte je i tak půjdu koupit (az budu mit praci) :-D
    Jane.svecova@gmail.com
    Janca.svecka
    Jana Svecova na fb

    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  26. Panečku, ty vypadají suprove! Zkusím štěstí tady, proc ne, ale určíte je i tak půjdu koupit (az budu mit praci) :-D
    Jane.svecova@gmail.com
    Janca.svecka
    Jana Svecova na fb

    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  27. trejtnarka@centrum.cz , Veronika Trejtnarová, Trejtnarka

    OdpovědětVymazat
  28. Můj e-mail je strasacek111@seznam.cz, jméno Garry, fb je Momo Uehara a sleduji tě pod Garry Kitchen :)

    OdpovědětVymazat
  29. sleduji pod Markéta Heinrichová
    FB pod jménem Marketa Henrichova
    email marketa.heinrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tyto oleje vůbec neznám, tak jsem ráda za tuto giveaway :)
    Sleduji jako Nicol Stránská
    E-mail: Eloorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Druhý komentář- na FB sleduji jako Nicola Stránská, E-mail: Eloorka@gmail.com
    Děkuji za krásnou giveaway!

    OdpovědětVymazat
  32. e-mail ivana.lecianova@seznam.cz
    sleduji jako Ivana leciánová

    OdpovědětVymazat
  33. Zadny olej nez typicky olivovy jsem jeste nevyzkousela, takze tato giveaway je super prilezitost :)
    Email: clairesummer123@gmail.com
    Sleduji jako Clai Re :)

    OdpovědětVymazat
  34. A na FB jsem jako Klára Vojtášková :)

    OdpovědětVymazat
  35. FB Janicka.Dvorakova81
    Janicka.Dvorakova81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělý giveaway :)

    sleduju tě pod jménem Olí
    na fb jsem Oliver Krátký
    a email: oli.kratky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Gfc a fb Lucka Sondová
    Sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji na fb - Lucka Sondová
    Sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji na FB HANA NOVÁKOVÁ cibulinecka
    cibulinecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. GFC Jana Nováková, FB Marareth Wittgenstein. Mám vážne ráda polévku s dýní...ale tam se olej asi nedává. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Na FB sleduju i blog. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Oleje znám a máme a tak by se doma hodili další. Všechno splněno. Petra Hřibová - P.H.petule :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Katys
    kat.tropp@gmail.com
    FB Kateřina Troppová

    OdpovědětVymazat
  44. FB Kateřina Troppová, kat.tropp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Lenka Merková
    fb: Lenka Lenuška Merková
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. druhý koment :) fb: Lenka Lenuška Merková
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. GFC: Zuzana Zelienková
    FB: Suesanqa
    zuzka,zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. A druhý komentár :-)
    GFC: Zuzana Zelienková
    FB: Suesanqa
    zuzka,zelienkova@gmail.com

    Inak leto trávim tu v Čechách...s manželom objavujeme nové zákutia, keďže sme tu ešte len krátko :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Ráda vyzkouším ... Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Oblíbené příspěvky