Vyhlášení: Giveaway s Bohemia Olej

Krásné sobotní ráno!

Doufám, že jste aspoň trochu napnutí. Kdo bude ten šťastný výherce/ výherkyně Summer giveaway s Bohemia Olej?!




Nakonec se nám tu sešlo celkem 54 komentářů, ze kterých bylo cca 50 platných (neplatné jsou například omylem mnohočetné komentáře nebo mé vlastní). Chtěla bych Vám za účast v soutěži a milé komentáře moc poděkovat. :) Snad budu mít brzy možnost vyhlásit další giveaway, která u Vás vzbudí stejný zájem a odmění někoho dalšího!

Vyskytl se však drobný problém... Příště prosím postupujte podle pokynů a přesvědčte se, že jste opravdu splnily VŠECHNY podmínky. Nejdůležitější a bohužel osudný bod - zanechání kontaktní emailové adresy - bude možná důvodem, proč budu muset za týden vyhlásit vítěze znovu...

Držela jsem palce všem, ale oleje může získat opravdu jen jeden. Nakonec rozhodl online generátor čísel a tak můžeme pogratulovat slečně Pétě ukryté pod přezdívkou: P.H.petule. :)

Bohužel na sebe nezanechala v komentářích email a tak počkám cca 1 týden. Pokud se slečna sama neozve, budu nucena losovat znovu. Takže držím palce, aby byla opravdu čtenářkou Corcula a tohoto článku si všimla. :) 

Rozhodně budou další a další možnosti něco vyhrát, takže nevěšte hlavu. Na jedné z dalších soutěží jsem už začala pracovat. Přeji krásný vstup do nového školního roku, pohodové září a mnoho štěstí!
Vaše Corculum♥

Follow on Bloglovin

Komentáře

  1. Ahoj. Blog čtu, ale i tak jsem si toho všimla až teď. Na Facebooku je můj email. A moc dekuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ještě mi nedošel email. Tak jestli je všechno v pořádku. Když tak můj email je P.H.petula@seznam.cz Ještě jednou míč děkuji .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mail pošlu hned za minutku! :) Jsem ráda, že sis nakonec na FB všimla.

      Vymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Oblíbené příspěvky