❤️ Čtenáři blogu:

A vyhrávají...

Krásné pondělní ráno!

Jak jsem slíbila, v neděli 11.10. skončila giveaway a nyní bych ráda vyhlásila vítěze! Určitě už napjatě čekáte. :)

1. Hlavní cenu - filtrační konvici Brita se třemi náplněmi zdarma, získává:


2. Maxwell&Williams Bamboozled krájecí prkénko s držadlem vyhrává:




Snad mi odpustíte malou změnu. Druhou cenu, a to lístky na veletrh For Gastro & Hotel, bylo nutno vyměnit za jinou. Veletrh totiž byl již minulý víkend a já se svou hlavou v oblacích naplánovala konec soutěže na později. O:) Naštěstí sponzor této soutěže Bavimevarit.cz byl tak laskav a věnoval cenu útěchy: masivní dřevěné prkénko na krájení, Maxwell&Williams. Mnohokrát děkuji!

Díky za Vaše tipy na nejoblíbenější jídla! Svíčková od maminky, hranolky, špagety, pizza, slepičí polévka, řízek s bramborovým salátem a lasagne, to všechno máte nejradši! A co mám nejraději já? Ujíždím na čočce na sladko, pizze, miluju polévky a jako dezert - tvarohový koláč nebo čokoládu.
Naposledy mě nadchnul vegetariánský wrap se zeleninovými kuličkami v IKEE (jen za 29 Kč). Jako hladová vegetariánská studentka jsem z něho i té ceny byla nadšená. Jen škoda, že v IKEE smaží na palmovém oleji. :/


Blahopřeji oběma slečnám a doufám, že se jim budou ceny líbit. V průběhu dne jim dorazí informační email. Vám ostatním přeji krásný začátek týdne!

 Mějte se krásně!
Vaše Corculum <3

Follow on Bloglovin

Komentáře

  1. To jsem ani nevedela, ke v ikee smaží na palmovém oleji,, :/ to je škoda :/
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Instagram @Stepanka_T

Follow

Počet návštěv:

Oblíbené příspěvky