❤️ Čtenáři blogu:

Letní GIVEAWAY

Kuchařku se spoustou zdravých receptů do sbírky a k tomu prázdninové čtení o zdravém životním stylu, to jsou dárky pro vás! 
Jediné, co pro výhru musíte udělat je být skutečným věrným čtenářem, nebo se jím stát. :) 

Tedy splňovat  minimálně 2 tyto podmínky:
1. Sledovat blog přes Google Followers (postranní panel vlevo)
2. Sledovat Facebook blogu > ZDE
3. Sledovat instagram @stepanka_t 

Poslední podmínkou je zanechat na sebe kontakt pod tímto příspěvkem nebo u soutěžního příspěvku na Facebooku. Můžete mi připsat krom své emailové adresy třeba i to, na co se těšíte o prázdninách nejvíc! 


Zapojit se můžete do 15. srpna 2017.

Krásné léto přeje,
Vaše Štěpánka 💕

Komentáře

  1. Tak samozřejmě na volný čas a cestování a výlety! :-) taktéž miluji přírodu a diy tvoření z květin, takže doufám, že si něco vyrobím :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se tesim na vylety s přítelem.
    Gfc, fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se až bude pořádný pařák a budu trávit dny u vody.
    pavlina0818@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. V létě se těším nejvíce na dovolenou na chalupě, kde budu sbírat čerstvý rybíz a maliny přímo do pusy a ráno budu snídat v orosené trávě a večer u západu slunce opíkat buřty. To mám prostě nejradši. :)
    Díky za soutěž, kontakt je lenkakralickova@gmail.com
    Můžeš se mrknout i na můj blog, budu moc ráda! :)
    lifefoodtravel.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Martina Slancová, stejně tak FB a IG: @macina5
    e-mail: slancova.m@seznam.cz
    Já se ohromně těším a to, až naprosto vypnu a nebudu muset nic dělat. Budu si jen tak polehávat, chodit se koupat, číst knihy a až ochutnám spoustu nových receptů, protože se nechám rozmazlovat vařením od druhých. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, já se nejvíc tesim,az mi pořádně začnou prázdniny,protože zatím jedu 6.týden v laborce a už bych fakt potřebovala slunce a plavky a knihu a běhání po plazi a tak. A to všechno bude, od srpna začínáme dovolenkovat a končin az 20.září😊 A jedem do Číny, takže tam se tesim asi nejvíc.
    Eliskakrysova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau, Čína? Na jak dlouho a kam?😊 To si moc uzij a rozhodne mi budeš pak vyprávět! 😇

      Vymazat
  7. GFC: ollyfabia, FB: Olga Fabiánová a IG: @fabianovaolga
    e-mail: fabola1951@gmail.com
    Léto mám ráda, ale v posledních letech mi začínají vadit teploty nad 35°C, stačí mi teploty kolem 26°C. Ráda chodím na houby.

    OdpovědětVymazat
  8. Skončila jsem letní praxi a teď mě čeká několik dovolených na horách, na to se těším moc. A vůbec na všechny letní věci, teplo a sluníčko, ovoce, člověk má potom hned lepší náladu :-)
    kat.tropp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. e-mail: anezka.matusinska@gmail.com
    Vše na co jsem se nejvíc těšila už proběhlo a já si můžu říct, že tohle léto bylo a je opravdu super :) Na zahrádce mi rostou 4 druhy rajčat a u mamky zase cukiny, tak by to chtělo nějaké skvělé a zdravé recepty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda každé roční období, na každém je něco krásného a je moc fajn, jak se nám krásně střídají :-)
    jarv@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Instagram @Stepanka_T

Follow

Počet návštěv:

Oblíbené příspěvky