Pro maminku | Den matek

Už máte pro maminku dárek k jejímu svátku? Letos slavíme den matek 14. května a já ho prožiju poprvé v životě jako máma! To jsem zvědavá, co mi ten malý svišť přinese. No a kdyby nic.. tak jsem dostala něco od Vinoodbodlaku.cz. Jednu lahev věnuji sobě, dvě další poputují tchýni a mojí mamince. No a když od srdce, tak jedině s fotkou toho našeho mrňouska. 

Co plánujete věnovat svojí mamince Vy? Co třeba Láhev roséčka od srdéčka?


Rosé se perfektně hodí k letním grilovačkám. Doplní dobře chuť jakéhokoli masa, včetně ryb a mořských plodů. Jediné, čemu je dobré se vyhnout, jsou klasické těžké smetanové omáčky.

Děkuji Vino od Bodláků za spolupráci.

4 komentáře:

  1. Já většinou piju bílé, ale růžovým bych asi nepohrdla. A pokud jde o Den matek, tak vzhledem k tomu, že s námi bude syn s přítelkyní na chalupě, tipuju, že dostanu bonboniéru (a já svoji mámu vyřeším stejně)

    OdpovědětVymazat
  2. Bonboniéru bych taky brala, ta vždy potěší 😇 hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Už je sice po dni matek, ale tak ještě si přiliju trochu do ohně. :-) Nebo jak se to říká. Já jsem mamce dávala letos poukaz na prodlužování řas do studia beautiful-me.cz/prodluzovani-ras , kam sama chodím. Ona už dlouho tak nějak naznačovala, že by si chtěla udělat takový ten holčičí den, jakože solárko, kosmetika, kadeřník, pak nějaká večeře, tak jí to zkusím splnit. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně jsem na to víno dostala chuť. Miluju růžové a ta láhev taky vypadá neodolatelně :-) . Já jsem dala letos mamce ke dni matek náramek :-) . každý rok jí dávám taky buď víno, nebo něco dobrého k jídlu, tak jsem letos udělala změnu a mamce se náramek líbil, takže jsem s ním neudělala chybu :-) .

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: