Tipy na dárky pro muže + letní sangria

Zdravím vás u dnešního letního článku! 

Venku je sice pod mrakem, ale pořád dost teplo na osvěžující drink s ledem. Díky vychlazené sangrii a sérii tapas z edelikatesy.cz jsme si s manželem na balkoně navodili atmosféru Španělska. Skrze fotografie si ji můžete dopřát s námi a inspirovat se, co dobrého vyzkoušet. Z některých produktů, které uvidíte na fotograficíh, jsem pro svého dědečka vytvořila dárkovou bedničku k narozeninám, která je podle mne vhodná pro každého muže. Odkazy na všechny produkty najdete v dnešním článku a pocházejí z eshopu edelikatesy.


Ovčí sýry, lanýžové chipsy, pallísimo tyčinky a salámky, to vše se perfektně hodí do dárkového koše pro muže. A kdo nemá rád ovčí sýr, třeba mu budou chutnat olivy a sangria. Nádherná lahev Mar&Sol vynikne mezi ostatními dárky.

Bedna dárků pro muže



Červená sangria Mar&Sol a solené mandle.


sýr idiazabal z nepasterizovaného ovčího mléka s černým lanýžem a bez



vepřový salámek Montesano



Těším se, až vyzkoušíme na rodinné víkendové oslavě sangrii z bílého vína a ochutnáme druhý ovčí sýr Idiazabal. Děkuji edelikatesy.cz za možnost vyzkoušet jejich produkty a těším se na další spolupráci. 

Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a inspiroval Vás.

Mějte se krásně a užijte si zbytek léta!

1 komentář:

  1. Jako chlap říkám, že ty tipy jsou fakt dobré. A nemusí to být nutně fyzické dárky. Mi jednou manželka dala takový "poukaz" na tantra masáž. Byla to taková ručně dělaná, naparfemovaná kartička, kterou jsem mohl využít, kdykoliv jsem chtěl. No, samozřejmě jsem tu kartu jako trumf vytáhnul ještě tentýž večer, protože maželka dělá skvělé masáže. :)

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: