RECENZE FOOD NOVINEK za #březen

Zdravím vás u dnešního článku!
Další měsíc jsme projedli a je na čase si ukázat otestované novinky. Jak jsem slíbila, zaměřila jsem se na kategorie, které jste si přáli vidět. Ale současně jsem i využila několika výher v soutěžích a přidala vzorek nové tyčinky a jeden typ na "lepší" variantu fast foodu. Jste zvědaví, co mi chutnalo a co byl naopak úplný propadák a ani jsem to nedojedla? Novinky na talíři za měsíc březen jsou tu.

PS: Nezapomeňte na aktuální SOUTĚŽ! Probíhá až do 30.dubna.


Jak jsem slíbila v jedné z minulých novinek, vydala jsem se na lov rostlinných mlék za příjemnou cenu. Zabloudila jsem do Billy, kam běžně na nákup vůbec nechodím, a našla tu sojové mléko s vápníkem za 32,90 Kč. Barvou ani chutí mi to klasické kraví mléko nepřipomíná, ale při vaření, do nápoje caro, na pečení a v porovnání s dražšími od Alpra, jsme nepoznali rozdíl. Soja drink od Alnatury z Billy mohu jako alternativu doporučit a uděluji ji 70 %.


Tři tyčinky na cesty, z nich určitě nejlepší RAW energy kokos a kakao: chuť, složení a celkový vzhled 100 %. Druhý v pořadí zůstává RAW paleo, složením podobná raw energy s 95 % a daleko za ní tyčinka zcela nahoře od Maxsport. Zatím chuťově nejslabší proteinová tyčinka, jakou jsem zkoušela. Bohužel nemohu doporučit a dávám 25 %.


Skvělá malá svačinka perfektní do příručního zavazadla na cesty - hovězí jerky s pepřem. Tyto jsme vyzkoušeli poprvé a vidím to na 75 %. Příště bych volila jiné hlavně z toho důvodu, že tyto obsahují příliš cukru a aditiv, které tu podle mě nemají co pohledávat. 


Tip: Chodíváte okolo Ovocného světozoru? Já si tu dávám pravidelně sraz se svojí kamarádkou ze střední a pokaždé si objednáváme tento malinový čaj za 38 Korun. Obsahuje pořádnou porci sladkých plodů a je plný vitaminů. Doporučuji, 100 %!


Díky výhře v soutěži na Instagramu jsem měla možnost ochutnat produkt od nové značky LeGracia. Vybrala jsem si tyčinku Run-ní ptáče s příchutí arašídů a kokosu a její recenzi jste mohli vidět v mých Instastories (@stepanka_t). Přiznám se, že jsem čekala trochu víc. Tón arašídů zde nebyl skoro vůbec cítit a celkově mě tyčinka neupotala. Skvělé složení její celkové hodnocení vylepšilo na 70 %. 



Vyzkoušela jsem i služby "BistRAW" na pražském Chodově. Celé menü skládající se z freshe, rajčatové polévky s kukuřicí, sezamových nugetek se spirulinou a zeleninovým salátem s mungo fazolkami a dezert brownie, zde stojí bezmála 300 Korun. Myslím, že je tedy celkem fér vám můj názor na jednotlivá jídla sdělit, abyste své peníze nevyhodily zbytečně oknem. Znovu bych ochutnala určitě hlavní chod, fresh a dezert. Brownies mi chutnalo ze všeho nejvíce! Na nugetkách se spirulinou jsem ocenila originalitu a fantazii, se kterou si tu s jídlem pohrávají. Všechna jídla tu je velmi sytá, obsahují totiž množství semen a ořechů. Obsluha v bistru byla velmi příjemná a nápomocná. Celkově jsem byla spokojená a hodnotím toto BistRAW 70 %. 

Belgickou mléčnou čokoládu s kořením hot masala jsem dostala jako suvenýr z Vídně, ovšem zakoupit se dá v každé evropské metropoli a zejména v Brusellu a Bruggách. Masala je směs indického koření, podobně jako třeba kari. Jeho zapojení do čokolády bylo tedy pro mne malou výzvou, podobně jako první ochutnávání hořké čokolády se solí či chili. Ani tentokrát mě kombinace nezklamala! Sice to není běžná chuť pro každého, ale u mě si vysloužila 85 %. 



Novinka od Nescafé je "můj šálek kávy". Ponechala si podobnou chuť a ještě krémovější pěnu. Uvidím, jestli mu dám příště v supermarketu přednost před starším sourozencem. Zatím to vidím na krásných 90 % a doporučuji vyzkoušet. 


A ještě jedna recenze z rychlého občerstvení. Řetězec McDonald's uvedl novinku českých specialit s hovězím vyprodukovaných u nás. Nejvíce mě lákalo "Maestro Guacamole" s limetkou (foto uprostřed). Jak je vidět na videu, avokádové guacamole zpočátku vypadalo jako vtip. Nakonec jsem ho ovšem z druhé strany objevila trochu více, ačkoli dostatečné množství to k mojí spokojenosti určitě nebylo. Realita je od slibovaného prospektu vždy jiná... Naopak houska, která vypadá velmi nudně, mě příjemně překvapila. Chutnala mnohem lépe, než u klasických hamburgerů. Maso chutnalo dobře, porce byla poctivá a v chuti nebylo cítit zbytečné koření a bylinky. Určitě nejlepší hamburger, který jsem kdy ve fastfoodu (kromě specializovaných burgráren!) jedla. Dávám mu kvůli malé porci guacamole a pro mě už zbytečné limetce 90 %. 



Vyzkoušeli jste také něco z mých novinek? Co ste si o nich mysleli vy? 
Už >>soutěžíte<<?
Napište mi náměty na duben, které byste si přáli vidět v dalším vydání. Moc ráda je vyzkouším.


Mějte se krásně, mám vás ráda a těším se na příště! Vaše Štěpánka 💕

4 komentáře:

  1. Páni, čekala bych, že LeGracia bude mít větší úspěch :) Teď začali prodávat i rostlinná mléka nově v Lídlu - mandlové a ovesné (40kg 1l) a rýžové (30kč 1l). Datlové tyčinky, já těm kupovaným prostě nepřišla na chuť, ale domácích bych se ujedla :) Chody v BistRAW byly teda zajímavé! Nevím, zda bych byla ochotna za to tolik zaplatit i když věřím, že jídla bylo dost a člověk se najedl :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) U LeGracie je to asi hlavně dobrý marketing skrze instagram a dárečky aktivním uživatelům... ale třeba jsem měla jen smůlu na tyčinku. Dám jim ještě druhou šanci.
      Díky za info o mlécích z Lidlu, mrknu na to rýžové! Š

      Vymazat
  2. Tyhle raw energy tyčinky miluju ! A taky jsem si oblíbila Flapjack - kokos a belgická čokoláda.. to je za mě prostě TOP :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tyčinky od Run-ní ptáče jsem za poslední dobu slyšela hoodně ohlasů a hrozně mě láká nějakou příchuť ochutnat. Tak snad brzy ochutnám :-) Jinak super inspirativní článek, těším se na další!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: