Doplňky z posterstore.cz | 35% sleva pro čtenáře

Po náročných 2 měsících máme vše za sebou a tak Vás mohu s klidem vzít na foto-návštěvu do našeho nového domova. Přestěhovali jsme se z paneláku do bytu se zahrádkou v menším městě. A nový byt chtěl nejen nový nábytek, ale také svěží doplňky. 

Jako na zavolanou přišla nabídka od posterstore.cz ke spolupráci, která navíc znamená i dárek pro Vás všechy. S kódem corculum35 na Vás čeká na eshopu 35% sleva na všechny plakáty (a to až do 27.5.2021). Najdete tam mnoho motivů včetně příslušenství, jako jsou pasparty a rámy. Co mě oslovilo? Firma sídlí ve Švédsku, kde také probíhá výroba plakátů a za každý pokácený strom jsou vysazeny dva další. Web je plný snímků od romantiky až po jednoduché autorské grafiky. Náš domov jsme si vyplnili vlastními fotografiemi a obrázky. Proto jsem vybrala takové snímky, které se budou ke zbytku interiéru hodit: Glenfinnan viadukt na manželův noční stolek (ve střední velikosti), Útes do předsíně (střední), Slon na procházce do obývacího pokoje (v největší velikosti) a Zvířecí abecedu pro naši malou neteř (také ve velkém provedení). V jejím pokojíčku se bude plakát vyjímat a až do doby, než si bude chtít do rámu sama umístit něco nového. K plakátům jsou zde ke koupi adekvátně veliké rámy v několika provedeních. Do našeho interiéru se perfektně hodily bílé rámy ze dřeva (ZDE), ve kterých jsem také plakáty nafotila. 







Dalším snímkům zatím ideální umístění teprve hledám. 

Jaký plakát byste si vybrali VY?

Užijte si Vaši 35% SLEVU až do konce května!
Děkuji www.posterstore.cz za spolupráci.

2 komentáře:

  1. Já jsem nabídku od Poster store dostala taky. Plakáty, které jsem si vybrala, si můžeš prohlédnout v mém článku...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Jejku, to jsou krásné plakáty. :) Nedávno se mému muži podařilo vydělat nějaké peníze na investicích do zlata a dalších komoditách, takže mi taky dovolil zvelebit si dům. :) Ale jsem hlavně obyčejná holka, takže jsem od mala naučená šetřit, takže i když máme peníze, tak ráda nakupuji ve slevách. :)

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: