Jahodové smoothie s goji

Nikdy nemůžu po ránu jen tak vyběhnout z domu nebo se pustit do cvičení. Bez pořádné snídaně jsem úplně nemožná. Jestli jste na tom podobně a chcete začít sportovat i po ránu, pak píši dnešní recept právě pro vás. Po tomto smoothie z Vás bude energie čišet víc, než po silné ranní kávě!


Na porci pro jednoho budeme potřebovat:
  • 1/2 banánu
  • 1 dcl vody
  • 3 lžíce jahodové domácí dřeně/ 6 čerstvých jahod
  • 1 lžičku sušené kustovnice
  • 1 rovnou lžičku proteinu (já použila super vegan bez příchuti od Iswari)
Všechny přísady vhodíme a zpracujeme ve smoothie makeru, nebo je rozmixujeme tyčovým mixérem ve vysoké úzké nádobě.
Dozdobíme kustovnicí či čerstvou jahodou a mátou. Přeji krásné ráno a dobrou chuť. :)



Dali byste si? Milujete ovocné freshe a smoothie jako já? CO vás před sportem nakopne nejvíc?
Kdy a jak nejradši sportujete VY? 

Mějte se krásně a někdy příště se budu těšit,

Vaše Štěpánka 💕

3 komentáře:

  1. To zní dost super! Jak je to s tou goji a mixováním? Rozmixuje se úplně? Já jen, že si to vůbec neumím představit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro jistotu jsem ji ale jen na minutu dala do vody, aby trochu nasákla. Rozmixovala se krásně, vše dohladka. :) Samozřejmě nejvíc záleží na výkonu mixéru :/ :) takže jestli není nic moc - mixovat do vyčerpání!

      Vymazat
  2. To vypadá úžasně :-) . Kombinace goji a jahod musí být výborná :-) . Já mám ráda goji na všechny způsoby :-) . Mám sušené goji, které si dávám do jogurtu nebo je jím jen tak samotné a pak ještě každé ráno piju sirup , který obsahuje goji. Objednala jsem si ho proto, aby mi zlepšil imunitu a splnil přesně to, co jsem od něj očekávala :-) .

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: