Jíme zdravě celý den #1

Potřebujete pevný řád? Chybí vám inspirace ve stravování?

Rozhodla jsem se trochu využít svých předchozích článků a sestavit z nich plnohodnotné celodenní menu. Samozřejmě i s kalorickými hodnotami. ☺Sestává se ze: snídaně, 1. svačiny, oběda, 2. svačiny a večeře a je určen pro "normální" pracovní dny, kdy vstává člověk brzy ráno. Všechny časy a energetické hodnoty jsou přibližné. Množstvím a výživovými hodnotami je určen pro ženy se sedavým zaměstnáním! Z toho plyne... Pokud nejste takováto žena -> není pro vás tento jídelníček ideální. Sami si můžete množství potravin upravit (s pomocí mnoha internetových stránek, např. www.plusprovas.cz/jidelnicek a www.kaloricketabulky.cz/tabulka-potravin.php).
Obecně ale můžeme uvést, žeminimální denní příjem energie je 1000 kcal (4186 kJ). Méně energie byste bez lékařského stanoviska konzumovat neměli. Přibližná hodnota energetického příjmu pro starší mládež a ženy se sedavým zaměstnáním je 1470 kcal/den (6150 kJ). Přibližná hodnota energetického příjmu pro děti, dospívající dívky, aktivní ženy a muže se sedavým zaměstnáním je 2150 kcal/den (9000 kJ). Přibližná hodnota energetického příjmu pro dospívající chlapce a aktivní muže je 2440 kcal/den (10200 kJ). (zdroj)




SNÍDANĚ

♦ 3 celozrnné sušenky (recept) a jablko / banán
♦ zelený čaj

čas: 6,00
kalorie: 422 kcal



SVAČINA


♦ ovocný salát - jablko 1ks, banán 1ks, kiwi 1 ks

čas: 9,00
kalorie: 252 kcal


OBĚD

♦ zeleninová čína s tofu (recept)

čas: 12,00
kalorie: 350 kcal



SVAČINA


♦ salát: 2 velké mrkve nakrájené na drobné špalíčky s ledovým salátem a balkánským sýrem

čas: 15,00
kalorie: 198 kcal


VEČEŘE

♦ 3 x zdravý toust s houbami (recept)

čas: 18,00
kalorie: 263 kcal


PITNÝ REŽIM


Nezapomínejte hodně pít v průběhu celého dne! 
♦ zelený čaj, 1 káva, 7 sklenek čisté vody
 kalorie: zanedbatelné množství


Celkový počet kalorii: 1485 kcal Program můžete doplnit o jakékoliv cvičení ☺ (pokud chcete hubnout). 

Hříchy sem tam nejsou na škodu... Obzvláště čokoládové! 
Já jsem si takhle užila včera... O:)


Co říkáte na můj první zdravý jídelníček? Něco vám na něm chybí? Pokud máte připomínky, poznámky nebo jiné věci k tématu, určitě se ozvěte! ☺Uděláte mi velkou radost. ♥ 
Vaše Corculum

9 komentářů:

  1. Ukázkový jídelníček a takové dobroty. Zeleninovou čínu s tofu hned tisknu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z tohodle bych se vůbec nenajedla. :D Jsem zvyklá jíst hodně a nepřiberu po tom. Sice bych trochu přibrat chtěla.. ale co už.. Ale jako "zdravý jídelníček" schvaluju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všechny jsme obdařené rychlým spalováním, můžeme ti závidět! :D :) tohle je jen takový návrh :)

      Vymazat
  3. Super zdravý jídelníček..během pracovních dnů skoro zapomínám jíst a potom si to vynahrazuju v ty dny, kdy jsem doma..noo prostě to nemám ustálené, měla bych se na to zaměřit :) Ale skvělé nápady!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju :) myslím, že to známe všichni. Závidím těm, kdo mají čas si naplánovat denní stravování do detailů :D :/... na blog se hned mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super zdravý jídelníček, ale já jsem vybíravá a tofu mi nechutná. Ale myslím si, že je to super jídelníček, příště bys třeba mohla udělat pravý opak, vytvořit takový "klasický" jídelníček čecha a srovat kalorické hodnoty, docela by mě to zajímalo. :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý nápad! Děkuji moc za inspiraci...:) :)

      Vymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: