Novoroční giveaway 2021

Vše nejlepší do nového roku 2021, milí čtenáři. 
Aby jste měli vstup do nového roku ještě hezčí, připravila jsem si pro Vás GiveAway o balíček produktů z obchodu eDelikatesy.cz. Pro jeho výhru musíte být čtenářem blogu (přes Google dole) a přidat komentář, ve kterém mi napíšete, co ještě byste si nejraději pořídili z eshopu eDelikatesy.cz. Snadnější to snad ani být nemůže. 




Co můžete vyhrát?

Vyhlášení proběhne 16.01.2021 na Facebooku

Hodně štěstí a vše nejlepší do roku 2021,
Corculum

10 komentářů:

  1. Do nového roku Vám přeji zdraví, pohodu a dobrou náladu.
    V eshopu je toho hodně co bych si vybrala. Teď bych si vybrala mletou kávu.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, zaujala mě sušená krájená rajčata a další dobroty jako sýry a paštiky. Děkuji za tip na eshop, určitě něco objednám. 😉 Hezký nový rok, hlavně zdraví. 🥂

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    já bych ráda ochutnala kešu oříšky a kozí sýry.
    Přeji hodně štěstí a zdraví do nového roku.
    Karolína

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, já jakožto milovnice sýrů, kávy a vína, bych šla do jedné z těchto věcí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě bych pořídila mangovou marmeládu ❤️ ale i spoustu dalších věcí..

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tady musím zkusit štěstí - jídlo to je moje :D.
    Já mám hned tři favority v obsahu výherního balíčku - mangovou marmeládu, kešu a pomeranč v čokoládě. A z nabídky e-shopu bych určitě sáhla i po čajích a po sýrech (třeba ovčích a kozích)

    OdpovědětVymazat
  7. Když se soutěži o dobroty, neodolam:-) Miliji sýry, orechy, dobrou cokoladu, takzebych si určitě vybrala....
    Krásný nový rok.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,
    úplně se mi sbíhají sliny:-D Já bych určitě vyzkoušela nějaké marmelády, mám je moc ráda. Pak mě také na eshopu zaujala nabídka sýrů, ty u nás doma taky jedou ve velkém:-D
    Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam! :) Mně se úplně sbíhají sliny, ještě jsem si teďka otevřela jejich stránku a dívám se na všechny možné čokolády a to už je úplné peklo :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Díky, Vám všem, za účast! Výsledky se dozvíte na Facebooku :) Mějte se hezky, Š

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: