Kuřecí na smetaně

Po dlouhé době jsem se pustila do nového receptu s kuřecím. Fotky jsou sice kolejní kvality, ale jídlo rozhodně ne! Přítel si šel dokonce přidat a omráčil mě svojí porcí, kdy skoro seškrábal teflon z pánve. Doufám, že si pochutnáte stejně jako my. Díky smetaně jde o poměrně těžké jídlo, takže doporučuji podávat spíše k obědu než k večeři.:)
Omlouvám se za dešlí odmlku nových příspěvků zde na Corculu. Doufám, že se mi podaří zkloubit vše v osobním životě tak, abych na blog měla stále dostatek času a mohla pro Vás psát kvalitní články alespoň jednou týdně. Aktuálně se věnuji naplno škole a psaní bakalářské práce. Naštěstí - jíst se musí - takže se nebojte, že bych občas nepřispěla novými recepty. Držte mi palce a mějte se krásně! Š



Pro 3-4 osoby budeme potřebovat:
  • 3 kuřecí prsní řízky
  • 1 stroužek česneku
  • 1/2 velké cibule
  • 1 smetana na vaření
  • 1 lžička kari
  • 1 lžička soli
  • 1 lžička sojové omáčky
  • pepř
  • olivový olej
  • voda/vývar
  • + příloha - rýže
Nejprve si nakrájíme cibuli, česnek a kuřecí maso na nudličky. Na pánvi se lžící olivového oleje osmahneme cibuli s česnekem. Přidáme maso, osolíme, opepříme, přidáme sojovou omáčku, další lžíci olivového oleje a necháme dusit do změknutí. Poté polijeme smetanou a necháme povařit. Pokud máme málo omáčky, přidáme několik lžic vody nebo zeleninového vývaru. Hotové kari podáváme s rýží a zeleninovou oblohou. Přeji dobrou chuť!


Blog najdete i na FacebookuInstagramuBloglovin a YouTUBE. Mockrát děkuji, že jste tu se mnou, čtete články až do konce, zkoušíte mé recepty a děláte mi ohromnou radost komentáři. Motivujete mě k další práci! Vaše Štěpánka 💕

Mohlo by se vám líbit: Božský salát s ananasemGrilované - Pečené žampiony s modrým sýremJednoduchá zeleninová omáčka ke špagetám nebo Studentův slaný koláč.

2 komentáře:

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: