Moje vysněná kuchyně | Favi.cz

Skoro každý na návštěvě u přátel, při prohlížení časopisu o bydlení a nebo na procházce obchodním domem s nábytkem začne snít a fantazírovat. Třeba o tom, že je to celé jeho. A jestli Vy ne, tak já na to tedy trpím. Od mala jsem si projektovala podle letáků vlastní baráčky a pokojíky. Dávala jsem jim jako ostatní profeionálové křestní jména od A do Z, vymýšlela si k nim výměry m2 a snažila se přesvědčit rodiče, aby zapomněli na náš malý byt a vydali se se mnou hledat ideální pozemek. Kdybych nešla cestou vědy, možná by Vám tento článek psala architektka nebo (ne)úspěšná makléřka. 
Hledat inspiraci a kochat se mě baví. Pár svých přání si doufám jednou splním - mít hezký byt/dům s velkým dubovým jídelním stolem, nekonečnou zásobu originálních kousků nádobí a (s věkem přibyl i poslední bod) praktické plochy na snadný úklid. Jaké nároky na ideální bydlení máte Vy? (Budu ráda, když se rozepíšete v komentářích 👇🏽 )
Protože ráda sním, dohodla jsem se na spolupráci s Favi.cz a z jejich široké nabídky jsem poskládala základní kousky mé kuchyně snů. Inspirace v dnešním článku není málo! Doufám, že Vám poslouží třeba k výběru vánočních dárků nebo tvorbě vlastního #WishListu. Jestli se Vám něco bude líbit, názvy jednotlivých produktů najdete pod fotografiemi. Pak už jen stačí heslo zadat do vyhledávače Favi (univerzálního vyhledáváče bytových doplňků a nábytku) a ten Vás přesměruje rovnou k prodejci. Podle mě si tyto stránky zaslouží palec nahoru už jen pro jejich přehlednost a úsporu času. Přijde mi skvělé, že mám celou škálu produktů vedle sebe a nemusím ztrácet čas prohlížením 10 a více eshopů zvlášť. Mrkněte se taky a nezapomeňte mi napsat, co se Vám líbilo nejvíc a jestli ste se taky ponořili do snění o novém bydlení... Budu se těšit! Š

Moje Vysněná kuchyně (Zdroj: Favi.cz eshopy)
Kuchyně LENA 240 písek/sonoma, Sada nožů Lamart, Sada nádobí Passion Colours Yellow, Kuchyňská váha Baker Lane, Kameninová forma na quiche Mason Cash Varsity, Zapékací miska heart - galzone, Bavlněná chňapka Dotti, Kuchyňská baterie Aquastone AQ 4481 chrom, Rychlovarná konvice Philco (PHWK 2011), Sada příborů BACCHUS

Zdroj: Favi.cz eshopy
Stoly: Vlevo - Montreal Short, Vpravo - Faro/Fire
Židle: Selma bílá, Židle Nancy, Židle Western

(Zdroj: Favi.cz eshopy)
Talíř mělký bílý Ofélie, Talíř Ofélie hluboký (květinový) Házenka Stará role, Ofélie talíř mělký modrá házenka (modrý květinový), La Grande Brasserie talíř, Talíř Organic Black, Kulatý talíř Hexagon Flower

Co se týče hrnečků, miluji rozmanitost! Hlavně ať je každý jiný. :) (Zdroj: Favi.cz eshopy)
Směr od nahoře, vlevo: Casablanca blue strip, Mynte Pure White, CapeTown, Home Sweet Home,
 Gray-Black,  Rustic Princes
Blog najdete i na FacebookuInstagramuBloglovin a YouTUBE.
Mockrát děkuji za podporu a budu se těšit příště, Vaše Štěpánka 💕

Tento článek byl vypracován ve spolupráci se stránkami Favi.cz 
Vadí ti články s reklamou? Články píšu pro čtenáře, tak se neboj vyjádřit svůj názor.

4 komentáře:

  1. Můj sen...... Velký řeznický špalek na krájení, pyrolytická trouba, spousta a spousta úložných prostor na nejrůznější druhy nádobí a dalších na rozsáhlou kuchařskou knihovnu, pak bych si měla kam rozestavit své hrnečky, šálečky(taky po jednom kousku😉), různé mísy a atypické talíře, poháry a misky......A zvýšené pracovní plochy, abych se nad těmi "normálně" vysokými( nízkými) nemusela hrbit. A vysokou pojízdnou stoličku na práci vsedě.......

    OdpovědětVymazat
  2. Keď to tak pozerám vymenila by som celú kuchyňu...a veď by sa aj zišlo. Najviac sa mi páči taký vidiecky štýl nábytku, z ktorého cítiť pohodu a príjemné prostredie pre celú rodinu. No a to nehovorím o výmene spotrebičov...teda hlavne roboty, šľahače a tomu podobné vecičky ☺.

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalost. Já se ještě nerozhodla, jaký styl by se mi líbil nejvíc. je jich tolik.. BRALA BYCH VŠECHNY.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Já jsem plánovala kuchyni asi půl roku. Chce to čas a hodně přemýšlet :) Už se těším, až mi ji příští rok namontují.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: