Jak jsem vytvořila gastro mapu České republiky

Zdravím vás u dnešního článku!
Původně jsem chtěla svědomitě psát na blog skoro každý den, ale znáte to. Člověk míní a život mění. :) Bohužel jsem nevyzkoušela skoro žádné nové recepty, o kterých bych se mohla rozepsat. Na jídlo jsem ovšem nezanevřela. Jako by to vůbec bylo možné! Jen jsem se mu věnovala v trochu jiné podobě...

Před prázdninami jsem se rozhodla, že využiji čas na kreslení a tvoření, které jsem zanedbávala posledních pár měsíců učení se na státnice. Založila jsem si Flér obchůdek a starala se o to, aby byl plný mé tvorby (budu moc ráda, když se mrknete). Mimo obrazů, ilustrací, pár log a prací na zakázku vznikla i tato malá mapka "tradičních receptů České republiky". Kraj od kraje jsem vypátrala místní speciality, které k místu patří. Ne všechny možná budete znát! Medový perník z Pardubic a nebo koláče z Chodska ovšem určitě všichni na mapu umístí správně. Tak z kterého kraje jste vy?


Gastro mapa České republiky - A4, zakoupíte na Flér obchůdku Corculum.


Některá jídla (typu svíčková) je těžké umístit pouze na jedno místo, když jde o oblíbené národní jídlo. Podle mých informací ovšem tradiční podoba svíčkové, jak jí známe, pochází z Prahy. Co myslíte vy?

Máte pro mě tip, co nakreslit příště?  A souhlasíte s jídly, které jsem vybrala?
Tak tedy - Líbí nebo Nelíbí?

Díky za komentáře, díky že blog čtete a mějte se krásně!
Vaše Štěpánka.

7 komentářů:

  1. Tak tohle je originální nápad, ještě jsem nic podobného neviděla a docela se mi to líbí. Já pocházím z místa, kde jsou nejoblíbenější frgály a úplně to na mapě sedí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. To je zajímavý nápad a pěkně realizovaný. Územně osciluji někde mezi bramborákem a vysočinou, chuťově se přikláním spíš k tomu bramboráků ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krásné ;) opravdu povedená práce ;). Jsi šikula :)
    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš úžasné nápady a skvělý talent na grafiku. Moc se ti to povedlo, šikulka! Koukám, kolik tam máme různých koláčů - a ty já mooooc ráda! :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: