Samolepky do kuchařky: bez lepku, raw, vegan, bez masa, pro děti

Zdravím vás po delší době u nového článku.

Nevím jak vypadá začátek semestru u Vás, ale já mám diář plný až do konce roku. Donutilo mě to využívat čas pouze na věci nezbytné a ty činnosti, bez kterých se zkrátka neobejdu. Bohužel pro blog to znamenalo malou odmlku, jelikož posledních pár měsíců jsem si našla ještě větší zalíbení ve vytváření a tvorbě trochu jiného rázu než je vaření, pečení, aranžování a focení... Mám na mysli svoje kresbičky a malby, které najdete na www.fler.cz/shop/corculum/. Ale nemusíte se ničeho bát! Ke svojí lásce k jídlu se jistě zase vrátím a receptů bude jen přibývat.

I když kreslím a maluji, částečně se snažím dodržet i původního duchu Corcula a myslím na vaření! Tak vznikla i série samolepek/etiketek do mé ručně psané kuchařky. Rovnou jsem jich nechala natisknout víc. Jednak jako dárky, jednak jako prototyp produktu na Flér. Vyzkoušený ho mám na vlastní kůži a doufám, že i moje sestřička ho využije do své vlastní kuchařky. Jak se líbí vám? Nebo znáte někoho, koho by to také oslovilo?








A jak se Vám vydařilo září a říjen?
Vaše Štěpánka


2 komentáře:

  1. Jéé tu kuchařku mám doma taky :D :D Jinak máš to moc krásné! Myslím, že se to v domácí kuchařce určitě neztratí :) Já bych třeba ocenila o nálepky o jaký chod se jedná (snídaně, oběd..) :) Na tvůj fler se jdu hned mrknout!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: