Nasávám... a ty?

Nemůžu se zbavit dojmu, že jsem jediná, co ještě nenapsala nic o Vánocích. Všude kolem je to samý tip na ideální vánoční dárek, oblíbený recept na zdravé cukroví a návody všeho druhu od adventního věnce po domácí svíčky. Samozřejmě jsem články s touhle tématikou v rámci "nasávání" té správné nálady pročetla všechny. Ráda se inspiruji nejen na dárky pro ostatní, ale také ohledně dárků pro mě samotnou. S přibývajícími léty je pro mě těžší vymyslet TEN jeden vysněný dárek k Vánocům, po kterém bych toužila po celý rok. Každoročně se tak potýkám s problémem, vymyslet "něco". Letos to ono tajemné a neurčité "něco" nebude příliš velké překvapení. Většinu dárků jsem si vybrala po internetu sama + v horším případě - i koupila a zaplatila. Jaký je tedy můj letošní vánoční wishlist?



Když přišel přítel s tím, že by potřeboval misku ve tvaru srdce pro svojí ségru, usedli jsme oba k notebookům a hledali. Ten nápad mě dostal do úzkých. Najednou mi bylo líto, že taky nemůžu svoji ranní ovesnou jíst z něčeho tak nápaditého. Zároveň ze všeho nejvíc nenávidím "opičení se" a nechtěla jsem ten nápad tzv. vykrást. Nakonec ve mě ale stejně zvítězila špatná stránka a spolu s mým svědomím vymysleli kompromis - koupit si jinou. Cha. Konkrétně mnohem oblejší a červenou z aktuální kolekce Tchiba. Snad už to teď není taková velezrada. 


Docela jsem se nasmála, když na mě jednou takhle v podvečer vykoukl na zdi na sociální síti obrázek s nápisem: "Ten pocit, když Vás chce zabít Vaše vlastní podprsenka". Taky to znáte? Některé kostice se tak opravdu chovají. Protože se mi snadno dělají modřiny, bývá to pro mě docela vážný problém. Nehledě na tento fakt, rozhodla jsem se v běžném životě přestat nosit podprsenky s kovovými kosticemi úplně. V současnosti se vědci domnívají, že mohou výrazně zvýšit riziko rakoviny prsu. Zalíbila se mi tato pohodlná dvojvrstvá z Tchiba, kterou mi snad udělá Ježíšek radost. 



Když jsem odjížděla do Prahy na vysokou, radili mi všemožné věci: hlídej si peněženku, nechoď s kabelkou, kam každý lehce sáhne, jez teplá jídla v menze, neztrať se, atd.. Peněženku si střežím jako oko v hlavě, do kabelky mi nikdo ruce nestrká, v menze jsem zatím nebyla a ztratila sem se jen párkrát. Co mi ale těžce schází je akorát veliký + dělený + těsnící box na jídlo! S ním bude zdravý studentský život zase o něco jednodušší.

S přítelem si letos nadělujeme pod stromeček rovným dílem. On mě koženou peněženku a já jemu? Zub stechiosaura o délce 8,3 cm. Čemu byste dali přednost, Vy? :P


K snídani oříšky k ovesným vločkám, k jablku jako svačinka a k večeři do salátu - milujeme ořechy a naše spotřeba závratně stoupá! Než dojím domácí vlašské, snad se na mě usměje balíček mandlí a kešu od hodné tety. :)


Bohužel, předchozí fotografie z eshopu od Eriky je pouze ilustrativní. Kdyby byla cena poloviční, neváhám. :) Tenhle typ zimních čepic s bambulkou vídám ráda, tak snad podobnou seženu v konfekci.


Mé marnivé srdce touží po jednoduché kabelce, se kterou bych mohla bezstarostně vyběhnout v jakémkoli outfitu a vše by se mi do ní vešlo. Možná ne letos, ale rozhodně vím, jak bude má vysněná vypadat. Seznamte se: "Camel z Fleru".


Sama se divím, že jsem toho dokázala tolik vymyslet! K dokonalosti už chybí jen kniha, pár kousků oblečení a úsměvy na rtech těch, které mám ráda.
Inspiroval Vás můj vánoční seznam? A co si přejete najít pod stromečkem, VY?

Děkuji, že jste tu se mnou a přeji Vám krásný zbytek víkendu...
Š.

Follow on Bloglovin

2 komentáře:

  1. nie si sama, ja som tiež ešte nenapísala :)

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  2. Mně na blogu taky chybí tento typ článku. Právě že je vidím všude, říkám si, jestli ho psát. Nejspíš udělám teď, v adventní době, takový souhrnný- výzdoba i tipy na dárky.

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: