50 základních věcí, které si sbalit na dovolenou

I když cestujeme jen s příručním zavazadlem, existuje minimální počet věcí, které doma zapomenout nesmíme za žádnou cenu. Jejich seznam jsem se pokusila sepsat v dnešním článku! Moje nedočkavost a nadšení z naplánované dovolené totiž každý den stoupá, stejně jako teplota venku. Vybrali jsme destinaci, zaplatili letenky a teď nás čeká ta nejlepší část - plánování. Zakázala jsem si Vám vyslepičit kdy, kde, s kým... nechám si to jako malé tajemství. 
Prozradím jen svůj "survival list" na sedmidenní dobrodružství s minimálními nároky na prostor. Vejít se do malého kufříku, to je skoro pro každou ženu katastrofa. Jak ovšem zjistíte vzápětí, nehodlám se vzdát všeho! 




NEJDŮLEŽITĚJŠÍ
·         Pas
·         Letenky
·         Peníze
·         Cestovní průvodce s mapou a základními slovíčky/ Internet do mobilu
·        Mobil
OBLEČENÍ NA SEBE + S SEBOU
·         1x šaty
·         1x kraťasy
·         1x tílko
·         1-2x plavky
·         6x kalhotky (vhodné barvy, např. bílé pod šaty)
·         4x ponožky (v tropech možno vynechat zcela)
·         2x podprsenka (světlá/tmavá)
·         1x halenka/ košile (na chladnější večery místo svetru)
·         Kšiltovka/ šátek na hlavu/ klobouk
·         Tričko na spaní
(cenné šperky nechat doma)


BOTY
·         Sandále městské/ Sandále sportovní s plnou špičkou
TECHNIKA
·         Fotoaparát (zrcadlovka s objektivy zabere místo minimálně botám, některé aerolinie ale povolují fotoaparát přepravovat na popruhu pověšený na krku)
·         Nabíječka na mobil
·         Nabíječka na foťák
·         Hodinky
HYGIENA
·         Prací mýdlo cestovní velikosti
·         Zubní kartáček + mini pasta na zuby
·         Kapesníky
·         Kartáč na vlasy (cestovní)
·         Sponky a gumičky
·         Ženské potřeby
·         Malovátka (minimálně)
·         Jelení lůj
·         Léky - paralen, septolete, smekta
·         Mini voňavka do letadla


OSTATNÍ
·         Tužka a malý zápisník (např. s adresami a poštovními známkami)
·         Hovězí jerky - poslední záchrana
·         Látková taška na pláž i na nákup
·         Ručník - cestovní
·         Sluneční brýle
·         Žvýkačky
·         Špunty do uší
·         Prezervativy
·         Karty/ křížovky
 (Nechat si tam místo na suvenýry!!!)


Chybí Vám něco v mém seznamu? Vešly byste se do příručního zavazadla, nebo se bez fénu, varné konvice a vlastní kávy nikam nehnete?? Budu moc ráda, když mi dáte do komentářů vědět!

Mějte se krásně a užijte si zbytek léta!
Vaše Štěpánka 💕

5 komentářů:

  1. Moc hezký článek, jenom, prosím oprav gramatickou chybu ve slově hYgiena a překlep ve slově látkovÁ. A pak můj komentář klidně smaž :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za opravu!
      Nechápu, že jsem si takových hrubek nevšimla..
      :)

      Vymazat
  2. Za týden mě taky čeká balení, jak já to nesnáším :))) Velmi přínosný článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový seznam se hodí. To já si toho teda s sebou na dovolenou beru mnohem víc. Hlavně co se týče oblečení. Jedny šaty by mi teda určitě nestačily. Potřebuji s sebou minimálně troje. Je ale taky pravda, že záleží na jak dlouhou dovolenou člověk jede. Já právě letos byla na třítýdenní a tam bych s minimem oblečení asi neobstála.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že to vypsané moc hezky, já bych jenom ještě volila karimatku, ale záleží jak moc někomu karimatka vyhovuje. Teď dělají karimatky klymit na kterou sem narazila nedávno a nemohu si ji vynachválit, malá skladná a rochní se na ní dobře :D Jinak super tipy. Alena

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: