Photodiary

Konečně je pátek a tak si mohu dopřát bez výčitek trochu flákání se u notebooku. Už mi to vážně hrozně chybělo... A protože příští týden bude těžký a můj diář je přeplněný k prasknutí, pravděpodobně se z pátečních článků stane tradice. 
Dnes 4. 4. 2014 (krásné datum!) jsem si pro vás připravila malou foto-ochutnávku... Výstižnější nadpis by byl: oslava, knihy, móda, jídlo a židle! Přeji vám krásný víkend. ☺

Moje snad zdravé nakupování... Nahradila jsem na čas své domácí zapékané müsli tímto jednoduchým mixem z Lidlu.
Vybudovala jsem si na pravidelné ranní dávce vloček solidní závislost. Snad se ho nikdy nepřejím. :D



Čaj o páté? Vypadá to tak, ale ne! Je to pouze dárek pro mou tetu, která doslova miluje ovocné čaje!
Snad byl pečený malinový a ovocný brusinkovo-jahodový čaj správnou volbou.

Mix tofu a zeleniny, srdcová záležitost... ☺♥

To jsem si to dala! Bouře od Williama Shakespeara v kombinované anglicko-české verzi, pěkný oříšek.
(Kdo se bojí, se*e v síni, takže jdu pokračovat ve čtení!:P )

Slibovaná "židle" = projekt na vytvoření originálního sedátka inspirovaný knihami. Není zcela hotov,
ale doufám, že neskončí v kontejneru. O:) (Malý princ, R.U.R., Hobit a Na větrné hůrce)

Oslava řidičáku!
Letošní jaro bude podle Elle vypadat, jako návrat ve stylu Pomády. Uvidíme,
jestli se budou dát originální a kvalitní kousky sehnat i tu u nás... 
Přeji všem krásný duben ♥ Užívejte si sluníčka!

2 komentáře:

  1. To musli z Lidlu teď snídám taky, je výborný! taky doufám, že se ho nikdy nepřejím! momentálně míchám s jahodama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Já mám bohužel na jahody alergii (ano, jsem ten největší chudák na světě:(...) :D takže nahrazuji banánem! :)

      Vymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: