Cuketová minipizza


Když k tomu přijde, vařit podle obrázkového návodu z internetu není úplně chytrá myšlenka. :D Může se pokazit cokoli. Všem je jasné, že to co uvaříte vy, se nebude s původní předlohou shodovat ani v barvě, natož chuti. A na to je jeden osvědčený recept: Po zahájení vaření nikomu v okolí (a už ani sobě) neukazujte předlohu. Hlavně neporovnávejte výsledky! Postupujte podle paměti a nedovolte nikomu pronést onu prostou větu, "Vždyť to tak vůbec nevypadá!". Jednoduše vydávejte onen návod pouze za inspirativní fotografii, která vás pouze ponoukla vyzkoušet ony suroviny v podobném znění. 
Foto, které bylo mou dnešní inspirací k upečení minipizziček se záhadně ztratilo. Jaká škoda...

*Odhadovaná cena: 32 Kč
(vejce 6 Kč, česnek 1 Kč, Sýr 25 Kč, + další výdaje) *my máme zeleninu ze zahrádky

Na 4 malé pizzy (porce pro dva) budeme potřebovat:
  • 1 malou nebo 1/2 velké cukety
  • 2 vejce
  • 1 stroužek česneku
  • 200 g tuhého sýru typu eidam
  • sůl, pepř
  • pizza koření
  • rajčata na ozdobu
Postup:
Cuketu a sýr si nastrouháme na větší nudličky. Přebytečnou vodu z cukety vyždímáme! Česnek si nakrájíme na jemno a přidáme se solí a pepřem do mísy. Vše spojíme dvěma našlehanými vejci v těsto. Pokud je to nutné, odeberte znovu vodu. Na plech vyložený pečícím papírem tvoříme lžící kulaté placičky, posypeme je pizza kořením a poklademe nakrájenými rajčaty. Pečeme v předehřáté troubě na 200°C cca 30 minut. Přeji dobrou chuť!






Také rádi vaříte/pečete z cukety?
Jak dopadly vaše pokusy vařit podle fotografií?
Líbil se vám můj dnešní recept?
Nezapomeňte se zúčastnit GiveAway..:)
Nově jsme také na facebooku

Už jen týden a bude ze mě... Osmák!

Loučí se, Vaše Corculum♥

18 komentářů:

  1. Cuketu mám celkem ráda, akorát nám jako na potvoru letos rostou spíš ty žluté a mě chutná víc zelená :/ ... Recept se mi líbí :-) A podle fotografie.. myslím, že mám docela oko, takže to vypadá stejně, ale chuť asi bude jiná.. ačkoli, to z fotky stejně neporovnáme. Tak je to vlastně stejně jedno :-D

    Hezký den,
    skills-of.art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář! :) Myslím, že by to šlo i z té žluté, ale vypadat to bude rozhodně jinak..:/ :D Také přeji hezký den! :)

      Vymazat
  2. Aha, tak uz asi vím co budu mít zítra na oběd! :D Vypada to moc dobre :) jeste nejaky cesnekovy k tomu, mm..

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za další inspiraci, jak zpracovat cuketu. =)

    OdpovědětVymazat
  4. S cuketou zatím moc kamarádky nejsme:-D Ale vypadá to super:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nechápu, já ji miluju! :) Například plněná mletým masem je skvělá O:)..

      Vymazat
  5. Z tvýho blogu mám vždycky hlad! :-/ :D

    Zvu Tě k sobě na Giveaway. :)
    GIVEAWAY Nicole Menette ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda..:P :) Díky za pozvání, už soutěžím! :)

      Vymazat
  6. tak to si dneska nejspíš udělám k večeři :) vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  7. mám doma dvě obrovské cukety, takže recept se mi moooc hodí :)) díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně ať se vám trefí do chutí! :) Není zač.. :))

      Vymazat
  8. Dneska jsem je zkoušela a zase mňamka, tvoje recepty jsou vážně super :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC děkuju O:) ! ♥ Omlouvám se, že píši až teď. ://

      Vymazat
  9. Jé, to vypadá sakra dobře! Zrovna jsem si říkala, co udělám zítra s půlkou cukety. Takže děkuji. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti recept hodí! :) Hodně štěstí a dobrou chuť! :)

      Vymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: