Květákové karbanátky

         Karbanátky zase bez masa? Nějak se mi z jídelníčku pomaloučku, polehoučku pravé maso masité vytrácí. Není to tím, že bych se chtěla stát vegetariánkou, grilovačkám pějme třikrát sláva, ale nemám na něj jednoduše chuť. Jsem vůbec ještě normální?! Není to příznak nějaké choroby? O.o Moje rodina by byla jistě pro. Někteří by mě dokonce hnali k vymítačům ďábla a babce kořenářce. Pravdou ale je, že se mi bez masa lehce žije. Nic mi nechybí a to, že jím víc zeleniny a ovoce mi prospívá. Karbanátky z květáku jsou rychlé a jednodušší, než kdybyste se pustili do složitého obalování paliček karfiolu v mouce, vajíčku a strouhance. Budete potřebovat i méně oleje (pokud je to možné pak žádný olej) a výsledek vážně stojí za to!       
  


Na porci pro dva si připravte:
  • 1/3 hlávky květáku
  • 1 lžička soli
  • 2 vejce
  • 5 lžic hladké mouky
  • 1/2 lžičky kmínu
  • 1/2 lžičky červené papriky

      Postup je následující... 
      Květák si očistíme a rozmixujeme ve výkonném mixéru na sypkou směs. Přesypeme do mísy a přidáme mouku, vejce, sůl a koření. Na rozpálenou pánev tvarujeme z těsta kulaté placičky a na mírném stupni opékáme. Není to žádná věda. :) Mě samotné dělala větší problém příprava přílohy. Pololoupaná hnědá rýže se né a né uvařit do měkka. Můžete karbanátky podávat jak s rýží, bramborami tak i se zeleninovým salátem.


Co rádi z květáku kuchtíte? 
Těším se na vaše tipy!
 Corculum ♥


pinterest.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: