Čím si zkrášlit zeď?

        Už dlouho jsem si říkala, že by to chtělo nějaký jiný článek. Sice jídlo miluji, ráda ho připravuji, ráda ho fotím, mluvím o něm, jím ho, ale tentokrát vám nepřináším žádný další recept. (Ty zase příště!) Dlouho jsem opomíjela rubriku "Inspirace"! Taktéž rubriky "DIY" a "Zdraví" by si zasloužily malé oživení... Rychle to musím napravit! Čím si zkrášlit zeď je pro mě stále aktuální, protože ráda tvořím, maluji, kreslím a ve volném čase sháním inspiraci, do čeho se pustit v příští volné chvilce! Ti, co neradi kreslí, také nepřijdou zkrátka! A nakonec něco, co jsem nakreslila sama!


Je libo jelena? U mě na zdi bude rozhodně viset jen v této podobě. :)



Nesmí chybět v žádné retro kavárně a skvěle
jí bude na plátně A3 nad pohovkou. O:) 


Ukázka poctivě zaplněné zdi! Tenhle miš maš
 ale nakonec působí překvapivě skvěle, co myslíte, vy?


Motivační obraz nikdy nezaškodí, obzvlášť tento.


Dost se těším, až si tohle nakreslím a pověsím nad klavír. 
Také by to ovšem šlo jen vytisknout, to je na vás... :)


Koláž z rámečků v retro stylu? Bomba!


Ideální cedule do každé kuchyně.
Myslím, že si jednu také pořídím. :D


Roztomilý nápad... Bude mi sice líto 
knihy, kterou zničím, ale co bych neobětovala.


Obraz lze vytvořit i pomocí hezké látky a dřevěného rámu! :)


Jste blázen do cyklistiky?
Vytiskněte si tento plakát nad postel. :)


Trocha romantiky... O:)


Také se v tom poznáváte? Každoroční realita
při cestách na dovolenou. Mě to za týden čeká také.


Pochlubte se rodinnými fotkami! :)


Tip pro vášnivé cestovatele. :) 
Naplňte 3D rámečky svými suvenýry z cest. 

Slon pro maminku:


Nedávno jsem pro maminku nakreslila na A3 černobílého slona, který jen čeká na orámování a vystavení. :) Jeho nakreslení mi zabralo cca hodinu a půl, tak doufám, že to oceníte. :D A ano, není zcela ideální, ale fotky klamou (A kradou duše!). Já z něj byla jednoduše nadšená, protože se mi po dlouhé době vrátila múza a při kreslení mi čas ubíhal mílovou rychlostí. Není nad to, pořádně se do práce zabrat. Pátrala jsem na pinterestu po další předloze a nastřádala jsem jí na týden práce! Čtvrtky čekají na stole, tak předpokládám, že po obědě se znovu pustím do kreslení jedné z těchto fotek. 

A co vy? Vlastnoručně se podílíte na výzdobě svého bytu, nebo raději koupíte 
obraz / tapetu / fotografii od profesionála? 
Co vás okouzlilo nejvíce? :)

6 komentářů:

  1. Ty 3D rámečky jsou bomba nápad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano! Plánuji si je rozhodně vytvořit... Teď už jen sháním ten rámeček. :)

      Vymazat
  2. Musím povedať, že kombináciu viacerých obrázkov proste milujem! Ja hľadám niečo zaujímavé, čo vyrobiť, aby to pekne vyzeralo zarámované. takže inšpirovalo. :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mám radost! :) Taky se mi velice líbí kombinace vícero obrázků, ale je to velká věda! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi líbí bezkonkurenčně nejvíc! O:) :)

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: