Lívanečky s karamelem

       

      Já nevím jak vy, ale mně je už od rána veseleji s pořádnou snídaní! Patřím mezi spáče, tzn. v deset jsem totálně grogy i když si dám pořádného turka, a ráno v sedm srším energií. Problém nastává, když jsme s Danem spolu - on to má zcela obráceně. Hyperaktivní Štěpánka se aspoň ráno pustila do romantické snídaně, nebo žranice prvního řádu chcete-li, a nechala ho o moment déle spát...


S domácím karamelem nešetřit!:)
       Domácí karamel jsme si připravili již včera a jakmile vyrobím etiketku ke skleničkám, hned vám o něm napíšu! :) Je výborný a ideální i na ovocné a zmrzlinové poháry... O:) 
       Lívanečky jsou poslední dobou všude. Nedá se na nich snad nic zkazit a když tohle řeknu, určitě se něco pokazí! Takže! Dávejte si pozor, abyste je nepřipálili a nepřehnali to s kypřícím práškem. Slyšela jsem i o variantě s kvasnicemi, ale na to po ránu není mnoho času. Leda bychom si nechali těsto kynout od předešlého večera a bojím se, že by se to mohlo zvrtnout v pohádku Hrnečku vař. :D Těsto jsem připravila v mixéru, abych uspořila čas a nádobí, ukázalo se to jako velice dobrý nápad. :) Pokud jste se rozhodli vyzkoušet "můj recept", jež se jistě vyskytuje ve všech rodinných kuchařkách a každá hospodyňka ho dobře zná, postupujte podle pokynů... :) 

Na porci pro dva budeme potřebovat:
  • 100 g hladké mouky
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • špetka soli
  • špetka cukru
  • 1 vejce
  • 150 ml mléka
  • na ozdobení: karamel, cukr, med, ovoce, javorový sirup, marmeláda, lískooříškový krém, arašídové máslo...
  • skořice na posypání 

Postup: Jednodušší to být nemůže...V mixéru nebo ručním šlehačem smíchejte všechny suroviny v těsto hustoty cca kefíru a buďto na lívanečníku nebo obyčejné pánvi osmažte palačinky. Podáváme podle vlastní fantazie. :)

Dva lidé - dvě rozdílné chutě! :)




A takhle my si žijeme... :P A co vy? :) Co je vaší nejoblíbenější snídaní? :) 
Loučí se vaše, Corculum ♥

14 komentářů:

  1. Mňam, tyhle vypadají obzvlášť chutně ! :) Dnes ráno jsem měla chuť na nějakou snídani(jindy nesnídám), jediný, co mě napadlo, byli lupínky s kakaem :D Příště se teda vrhnu na tyto lívanečky, abych na to jenom nekoukala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale lupínky s kakaem jsou někdy taky boží! :) :D Nemohla bych začít den bez snídaně. :O Vrhni se na ně a ať ti chutnají! :)

      Vymazat
  2. Tak to teda vypadá skvěle :o až na to mam chut :DD :) určitě zkusím! :)
    http://terusweetgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, vypadá to krásně! Někdy určitě zkusím...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem se chystala dělat o víkendu lívance k snídaní, našla jsem super recept na lívance s borůvkama, ale tyhle karamelové vypadají taky skvěle, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. My tedy děláme lívance práve z kvasnic a přijdou mi takové více "pěnové" a nadýchané. Mám je radši na slano s polévkou, kterou dělá mamka. :) Jinak je to pro mě spíše jídlo na večeři, než k snídani. Ty tvé jsou ale takové ty "po americku" a vypadají také chutně. Zajímá mě ten domácí karamel! :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy ho sem dám! :) teď ještě jeden článek o květákových karbanátcích a pak už karamel.. O:) Ty kvasnicové chci také někdy vyzkoušet, protože mi to prostě nedá :D ale raději mám k večeři něco slaného. :) O kombinaci lívanců a polévky slyším prvně, to musím prozkoumat... :)) dík za tip!

      Vymazat
  6. Tak moje dnešní snídaně je proti tomuhle looser :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěř tomu!:)...Je to jenom nafocené ze správného úhlu! :D

      Vymazat
  7. Ooh! Domácí karamel radši přes práh nepouštím :-D Stačí, že jsou teďka pořád okolo mě nějaké food/burger festivaly, takže žeru až dost :-D Lívance vypadají krásně..! Co je ale má nejoblíbenější snídaně? Těžko říct - mám období, kdy mám radši sladké, někdy slané snídaně. Posledních pár měsíců ale nejradši jím míchaná (domácí) vajíčka, k tomu čerstvou housku, noviny, kávu ... a pak je ten den hned lepší :-)

    Měj se hezky,
    http://co-ostatni-nevidi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za to si ho pustit přes práh! :D :) Snídaně dělá den, takže si na ní o víkendu ráda dávám záležet. :) Ale bohužel od pondělí do pátka na míchaná vejce nezbývá čas :/. Ovšem, zní to báječně! :) Taky se měj hezky:))

      Vymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: